4

Istanbul'dan selam var :)

Bugün DHL kargosu kapimi caldi ve size paket var deyince, "ahhaa" dedim, "bu kesin Zeynep Melikedir". Cünkü en son o gönderiyorum demisti ve tahmin ettigim gibide cikti.
Mektup diyemiycem paket yollamis yüregi zengin arkadasim :)

Icinden cikanlarida hemen resimledim tabiki sevincle :)Kizim icin bir kitap ve süveter, benim icinse güzel bir esarp :)
Kizim bile ben acarken öylece icinde ne var diye nasil merakla bekledi.
Icinden cikan kitabi almakti ilk isi, bende anlattim ona "bunlari Zeynep abla gönderdi" diye. Bir süre sonra unutmus ismini, "anne bunu Elif abla gönderdi" dedi ve sonrada ismi yanlis dedigini farkedip "ablanin ismi neydi?" diye sordu :)

Onunda kizi var senin gibi dedim, bizde ona gönderelim mi mektup dedim, "Yumiyum gönderelim anne" diyor, yumiyumu cok severde kendisi sekerlemelerden :D

Teknoloji olmasa tanismayacaktik, iyiki varsin arkadasim!
Mektubun cok icten yazilmisti, sicakligini göndermissin pembe kagida yazarken :)
(Mektubun icinde kurumus gül bile vardi, esim bile bana böyle mektup yollamadi hee :P)
Birde tam dogumgünüme gelmesine ne dersiniz, ayarlamis gibi olmus ama tesadüf sanirim?

Ilk firsatta cevap yazicam insallah :)

Viyana'dan kocaman selamlar ...

4 comments

16/12/08

selamlar kelebeğim,mutlu ve huzurlu olmanız temennisiyle yürek dolusu sevgi gönderiyorum sizlere,paketin eline ulaşmış olması ve beğenmiş olmanızı bilmek benide sevindirdi,her daim unutulmamak ve dost kalabilmek duası ile:D

16/12/08

Zeynep Melike çok şeker bir insan, ben de O'nu çok seviyorum, hiç yüzyüze görüşme fırsatımız olmadı ama bloğunu ya da bıraktığı içten ve samimi yorumlarını okumak bile bunu hissettiriyor insana.

17/12/08

dayın seni özledi şıprıntııııııı
ne tatlı çıkmış öyle maşallah

benim hassas ve ince arkadaşım zeynepciğim yapar böyle güzellikler. gerçekten bu dostluklar ne hoş. bu dostluklara nasıl sanal denir şimdi. nasıl net için kötü denebilir. eğer öyle olsaydı bu güzellikleri nasıl yaşayabilirdik. cidden şanslıyız. sizleri tanıdığım için ben çok şanslıyım en azından. hepinizi öpüyorum...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top