3

Siddete HAYIR!

Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi?, bir kaç gün dür bir fragman dönüyor tv de.

Şiddete hayır diyelim!

Önce bir genç kız koşuyor, ardından biri kovalıyor, herkes seyirci. Adam kızı yakalayıp, defalarca bıçaklıyor. İkincide yine aynı sahne ama çevrede bulunanlar kızı çembere alıyor.
Bundan sanırım 15-20 gün önce falandı Uğur İlhan'a rastladığımda tv de.
Bütün arkadaşlarım tenefüste oynarken ben duvarın dibine çöker, akşam annemin yiyeceği dayakları düşünürdüm. Evlendim aynı şiddete maruz kaldım diye anlatıyordu.

Şimdi Güneş Sığınma Evlerini kuruyor. Genç kız sığınma evleri bunlar.

Hepimizin yapacağı bir şey var.

Mesela sayfalarımıza logolarını koyup , bundan herkesin haberdar olmasını sağlamak gibi. Küçücük 5 ytl bile yardım. Yani hepimizin yapacağı bir şey mutlaka var.

Logoya tıkladığınızda sayfaya ulaşabiliyorsunuz.

3 comments

yoo ben görmemiştim bu reklamı,ilanı.çok önemli bir konu oysa.teşekkürler bilgilendirdiğin ve paylaştığın için.

12/12/08

canım ya tekrar hoşgeldin n'oldu nasıl olmuş bu blog silme işi ve nasıl geri dönebildin?

15/12/08

bu logoyu görmemiştim,vesilenle haberdar olmuş oldum,Allah kimseye göstermesin çok zor bi olay,Allah korusun hepimizi:(

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top