12

Gurbette Bayram

Bayramlar iyiki olmus :)
Insanin hayatina renk katiyor bayram günleri..

Simdi yine herzamanki gibi ayni konuyu acmis olacagim ama bayramlar gurbette zor geciyor. Insan bir kez daha gurbette oldugunu koyu koyu hissediyor.

Biz evimizde bayramlarda hediyelesmeyi gelenek haline getirmeye calisiyoruz. Simdi yemek masamizin üstü hediye paketleriyle süslü :) Arefe gününden herkes birbirine hediye hazirliyor masaya koyuluyor ve bayram sabahi aciliyor hediyeler :) Kizim icin cok zor oluyor beklemek ama, onu öyle sabirsiz görmekte cok güzel :) Hatta bu aksam erken yatti, yarin hemen olsun hediyesini acsin diye :D

Esim sabah ise gitmis olacak, biz kizimla geciricez ilk saatleri. Ben okulu ektim bu hafta, hem kizim biraz öksürük oldugundan hemde önemli ders yok ve cuma sinav var ona hazirlanayim evde diye. Ve birde dis tellerimin %80 i cikti agzimdan bugün :D Ayrintilar sonra :)

Biraz evi toparladim bugün, birazdan da balonlar asicam ortaliga, sabah kizim uyandiginda renkli görsün diye :) Amacim bari biz anlamiyoruz pek, o hissetsin bayram oldugunu ve hep güzel hatirlasin bayramlari :)

Bayram sekerlerimizde hazir, rengarenk.
Bayramlik kendime kiyafet almadim ama evde daha alipta hic giyinmeye firsat bulamadiklarim var onlardan uydurmak istiyorum. Kizima ise bastan asagi birseyler aldim bugün aceleye ama begendim :)

El öpmeye pek kimse yok ... (Kayinvalidemde Tr'de..)
Ve bayram cicekleri, esim arada unutmazsa cicekle gelir. Bende bayram sabahi masada mis gibi cicekleri görmeyi hep isterim :)
Bizde bayram az cok böyle iste...

Herkesin bayrami mübarek olsun, nice huzur verici bayramlari birlikte görürüz insallah.

12 comments

Mutlu bayramlar diliyoruz.
uzaklarda olmanız bayram coşkusunu yaşamanıza , kızınıza yaşatmanıza engel olmamış, en güzel nokta bu bizce, sevgiler

Adsız
15/11/10

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği...
Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı...
Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

Ne güzeldir o hediyeleşme geleneği, bizde de mutlaka çocuklara alırız...:) İyi ve mutlu bayramlar, sevgiler...

16/11/10

ne kadar güzel!! biz de çocuk da yok, çalisinca da hiç ama hiç anlamiyoruz bayramdan =(
Size de mutlu huzurlu Bayramlar dilerim!!

16/11/10

bayramınız kutlu olsun

inşş Türkiyede milletçe kutladığımız bayram günlerinizde olur inş

sevgiler

16/11/10

HAYIRLI BAYRAMLAR NİNEM.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

16/11/10

Bayramın Mübarek olsun Sevgili Ceyda,

Huzurlu, mutlu vatanında hakiki bayramlara kavuştursun Rabbim seni ve diğer gurbette bulunan kardeşlerimizi.

Selam ile!

16/11/10

bayramınız mubarek olsun..bırsekılde kzına bunu yasatman cok onemlı..
sevgıler..

17/11/10

aaaaahhhhhhhhhhhh canim en iyi anlaynlardanim.almanyadayim bende.yazmissinya koyu koyu hissediyoruz diye tüylerim diken diken oldu ;(
ama bizde aile olduk cocuklarimiz esimiz cekirdek ailem;)
eski bayramlar demeden bu bayramlari eskisi gibi guzel ypmak bize dusuyor .ailenle huzrlu mutlu hep gülerek gecen bir bayram diliyorum gönlü guzel blogcu arkadasim ;))

yi pazarlar canım, öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum.

Evde ki tadilatlar bayram telaşı derken biraz gecikmiş kutlamayla merhaba demek istedim. Sizleri epey dir ziyaret edemedim, bundan sonra da kayınvalide olma, söz nişan telaşımız var, arada ihmalkarlığım olursa şimdiden affola diyorum. Sevgiyle sağlıcakla kalın, güzel günler güzel bloglar sizinle olsun:)

22/11/10

yeniden yazmaya başlamanıza sevindim sessiz takipçilerinizdenim yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum

canım bayramda ugrayamadım geçmiş bayramın mubarek olsun ne güzel bayramı orada yaşamaya çalışıyorsun.. bakma artık tr de de pek tatlı değil bayramlar bayram demek herkes için tatil demek artık...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top