13

Kızıma Katie Holmes sac modeli...

Kizim bir süredir kisa sac istedigini söylüyor.
Aslinda o uzun sac hayranidir hep... Sordugumda ise "Hani Rapunzel olacaktin?"
"Anne büyüyünce Rapunzel olmaya karar verdim" dedi.
Bende her bakimdan daha pratik olur diye, hemde istedigi icin düsüncesini onayladim. Aslinda gecen hafta gidecektik kuaföre, randevusuz gittigimiz icin bayagi sira vardi vazgectik.
Bu Cuma günü insallah gitmek istiyoruz yine ;)
Sac kesim modeli nasil olsun diye ararken, Katie Holmes'un bu sac kesimi cok hosuma gitti. Kizim görünce "Anne ben bu abla gibi mi olucaaaam, cocuk degilki ooo" desede :P 
"Kizim onun sac modelinden cocuklara da yapiyorlar" deyip konuyu aydinlatmis oldum ona :)
Sizce nasil bu sac kesimi?

Cuma gününün ayrica baska bir önemi var kizim icin.
Okula alinma testine gidecek. 2012 sonbaharda baslayacagi icin, okula uygun olup olmadigini, bir nevi seviyesini ölcüyorlar sanirim cocugun..."Yupii okul cocugu olucam been" diyor arada bir :)
Bana soruyor "Anne nasil sorular sorarlar orada?" 
"Evde birlikte ne yapiyorsak okul öncesi o tarz olur sanirim kizim" dedim emin degilim ama baska türlüsünü beklemedigim icin.
Okul Öncesi yaptigimiz tüm ödevleri cok rahatlikla yapiyor maasallah.
Sayilarla arasi cok iyide, sadece ters yazdigi oluyor :) Cünkü kendisi solak :P
Biz solak degilsekte o öyle oldu ve belki bu yüzden bazi harfleri yahut sayilari ters yazmaya meyilli...
Ayrica coook takintili bir kiz kendisi, en ince ayrintilara takilir kalir. 
Mesela yatakta yorganinin ucu neden ayagina yanlis sekilde duruyormus :S 
Yahut saga mi yatsa sola mi yatsa düsünüyor, acayip kararsizlik var...
Büyüyünce kendini ve etrafindakileri yiyip bitirir bu kiz :D
Her haliyle seviyorum onu :)

13 comments

Adsız
25/1/12

Çok can yakar bu kız haa :) Maşallah Allah nazardan saklasın.Saç modeli çok hoş görünüyor.Çok tatlı duracaktır eminim :)

Insallah testi iyi gecer ve diledigi gibi olur. Emin cok seker cok güzel olmustur ;)

25/1/12

masallah ona:)
insallah hersey guzel olur, kendi kalbi gibi :):)
sac modeline gelirsek,
bence cok guzel kullanisli:)

sevgiler! aah keske duz saclarim olsa, nasil guzel kestirirdim:D

Dilanurun yuzu onunkinden coook daha guzel oldugu icin eminim cok daha guzel yakisir :)

25/1/12

kendi saclari cok daha tatliymis cimcimenin:)ama begendiginiz modelde güzel...
herhaliyle cok sirin olacagindan eminim..okadar kararsiz olmasi bence zeki olmasindan kaynakli,herseye hemen ewet demiyor o yasta önce arastirip düsünüyor demekki ne güzel masallah:)

Adsız
25/1/12

ben sevdim bu modeli hatta bi kaç ay önce ben de kestirdim. inşaallah iyi sonuçlarla döner kızınız :)

25/1/12

bencede cok cici olur yakışır yani doğru tercih benm kızımın sacları daha kısa okula gittiği için mecburen kestirdik malum okul hayatı ne olup olmayacağı belli değil bencede doğru tercih cok hoşş bi modelde şimdiki cocuklar bilmiş anam valla suya götürür susuz getirir bizleri :)P:

modeli cok begendim :) ama onunde percem olmasa nasil olur? kucukler genelde rahatsiz olurlar?

Model çok güzel.Annesi zamanla fikirleri oturacak:))
Sevgiler...

merhaba,
Gezerken rastladım size :) Bizim ufaklık da rapunzel olmak istiyor kestiremedik bir türlü :) Sizin minik başak burcu mu?Başaklar takınltılı oluyor biraz.bizimki de öyle de :)

maasallah :) allah bagislasin :)
sac konusunda benim tanidiklarim genelde hep pisman olurlar saclarini kisa kestirdikleri icin, ama senin kiz daha ufak, herhalde okadar takmaz bunu :) yoksa sac modeli cok sirin :)
bende cocukken hep rapunzel gibi olmak isterdim :) sanirim bunu herkez isterdi :D ama büyügünce insan , okadar uzun sacin mümkün olmayacagini daha iyi anliyor :) ...

Bence o güzel saçlara kıymayınnnnn;)

Yadigar olam, kizim ikizler burcu, bu burcta da vardir belki takintili olmak :P

Kelebek Misali, tam dedigin gibide oldu percemleri sevmedi :S Ama is isten gecmisti söylediginde...

Tüm yorum yazmis olan teyzeleri, ablalari cok sagolun :) Yazan elinize saglik, yine bekleriz ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top