10

❀ Pimp my Pinnwand ❀

Kapi arkasi benim kösem olacakti ve düzenlemek istiyordum, henüz bombos bir masa vardi en son gördügünüzde.
Masanin üst kismina genisce bir mantar pano aldim. (Mantar panoyu bu boyda heryerde bulmak mümkün degil, cogu yerde kücük boy vardi. Ben Baumax'tan aldim, 12 euro civari).
Klasik kendi rengi pek sade ve okul havasi verdi..."Bunu bir sekilde baska sekle sokmaliyim" diye düsününce kumas ile kaplamak oldu ilk aklima gelen fikir.
Oraya uysa uysa puantiyeli siyah-beyaz yakisir dedim ama maalesef onu bulamadiysamda baska yine uyumlu ve hatta yumusacik bu gördügünüz kumasi buldum.
Metresi 8,90 euro olarak indirimdeydi hemde, bende daha devamina bakmadim hemen karar verip aldim. Bu kumasci gezerken ilk tercihim olan bir Cadde'de (Mariahilferstr.) görüp görüp icine bir türlü girmek nasip olmamis bir yerdi. 

Viyana'da kumas almak isteyenler olabilir diye yaziyorum ismini, Komolka Stoffe Vienna. Internet sayfasi mevcut ve online siparis veriliyor sanirim...

Yani toplamda yaklasik 20 euroya malolmus oldu bu is bana.
Hazir böyle birsey hem bulamazdim, hemde yapmasi cok eglenceliydi bunu kacirmis olurdum :) (Civi yerlerini kelebekle kapadim resimde, sevimli bir obje bulup yapistirmak istiyorum...)

Sonuc benim icime sindi diyebilirim, peki sizler nasil buldunuz?

10 comments

16/1/12

bayılıyorum böyle bişeylere kendi yorumunu katan insanlara bende yok ama hemde hiç aklıma bile gelmez.hiç anneme cekmemişim bu konularda.çok güzel olmuş heleki bunu ben yaptım demek bence en güzlei.tebrik ederim

uuu punk style olmuş süper :D bayılırım bu stile. ben de geçenlerde Punky Fish fuşya pembe-siyah beyaz bir eşofman altı aldım o geldi aklıma :D

Bayildim, cok hos olmus.. Zaten o dantel olayi nereye girse, cok hosuma gider.. :)

16/1/12

Çok hoş olmuş gerçekten eline sağlık, güle güle kullan..Ben bu kapı arkasının tamamlanmış halini çok merak etmeye başladım..Severim kişye ait özel köşeleri, özellikle çalışma köşelerini..

17/1/12

güzel olmuş kombin uyumlu hatta cok mantıklı geldi yani beğendimmmm :)dantel harika ellerinize sağlık :)

valla güzel olmuş yurdumun kadınları pek zeki neler beceriyorlar..bu konularda beceriksiz bi kız olduğum için hep takdir ederim becerikli insanları..

17/1/12

gördüğüm en kokoş, en cici pantar pano olmuş.. ellerine sağlık..

vay vay vay diyorumm eline sağlık sabırsızlıkla bekliyorummm köşeninnn yeni resimmleriniii

Tam senliiik tam bekledigim gibi :) gule gule kullan :)

cok guzel olmus ellerine saglik:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top