7

Bu bloglari görmüs müydünüz? (31-40)


Simdiye dek toplam 40 tane blog reklam panosunda yerini aldi, her biri ortalama 2-3 gün panoda durdular.


Henüz toplu halde paylasmadigim son 10 blogu da tekrar bir hatirlayalim-taniyalim-görelim :)

 Keyifli bir blog gezintisi diliyorum:


 


 








 Not: Reklam seklinin degisecegini demistim, bununla ilgili kismi ayrintili bicimde en kisa zamanda bu yazinin devami seklinde yazacagim, "bende blogunda reklamim olsun istiyorum" diyenler takipte kaliniz.


7 comments

blogların hepsi çok güzel,
çoğunun takipçisiyim,
canım hayırlı günler sevgiler canım:))

tekrar teşekkürler kelebek gibi :)

Bunu paylaşabilirsin ;)
Allah razı olsun güzelim..
Yardım ve önerilerin için teşekkür ederim.. Bu blog çevresinde cidden çok sevdiğim ve takdir ettiğim güzel yürekli bir insansın..
Uzun senelerdir seni takip ediyorum yazılarınla bana çok yakın ve samimi geliyordun şimdi de bunu bizzat yakından görmüş oldum.. Bu blog çevresinde kimse kimseye karşılıksız yardım etmiyor oysa sen bir ricam ile bana yardımcı oldun..
Buda senin kaliteni ve tutarlılığını gösteriyor güzelim.. Tekrar teşekkür ederim canım..
Rabbimde sana yar ve yardımcın olsun dualarımdasın ;)
Sevgiler

güzel bir fikir
tebrikler
yardımların faydalı olur tüm blogculara
kolay gelsin canım
sevgiler

aaa beni de eklemişsin, çok teşekkür ederim. düşünüldüğünü görmek güzel:))

blogumu burda görmek beni de mutlu eder..şimdiden teşekkürler kelebek gibi bu güzel uygulaman için :)

Kübra, tesekkürler yorumun icin :)

Kücük Mutluluklarim, rica ederim severek yapiyorum bu reklam isini heleki karsimda sizin gibi nazik insanlar gördükce ;)

Nesvünema bulmak, bunu yayinliyorum o halde :P Elimden geldigince herkese yardimci olmak isterim insallah, cok sagol dualarda olmak yeterde artar bile bana :)

Maviannem, cok tesekkürler :) Senin her ugrayisin bana bloga günes acmis gibi geliyor :)

Emilianata, son reklam panosunda yer alan herkesi eklemistim ;)

Betiylehayat eger basvurduysan insallah sende yer alirsin tabiki, sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top