6

Kamera Süsleme (?)

Bir süre önce aldigim ilk dslr makinam olan Canonumla ara ara fotograf cekim denemeleri yapiyorum. Bunlardan sizler icinde ekleyecegim önümüzdeki zaman icinde. (Herseyi daha aktif ve cabuk görmek isteyen Facebook'ta aramiza katilabilir)


Asil anlatmak istedigime geleyim; Kizimda önceden beri bendeki bu fotograf sevgisinden etkilenmis olmali ki zaten hep istemis oldugu bir fotograf makinasini son zamanlar daha cok istemeye basladi...Ben de ilk dijital makinalarimdan olan yukaridaki resimdeki makinayi ona vereyimde bol bol cekip durur diye düsündüm.
Ama kücük hanim ne dese iyi "Anneee ama ben renkli cocuklar icin olan bir makina istiyoruuumm" Bende sen misin begenmeyen dercesine ne yapip edip bu makinayi süslemeliyim diye harekete gectim.


 Ojelerle ve birkac sticker ile olay tamamlandi. Kizimda begenince "görev basarildi" dedim :P Sonrasi basladi cekip durmaya...Kamerayi da cabuk kavradi maasallah. Üstelik karisilmasinida istemiyor cekerken :D Belli sartlar koydum ona, olur olmaz herseyi cekmesin diye...Evimizde bir paparazzimiz eksikti o da olmus oldu :D
Bakalim bu makina ona nekadar dayanacak...Kendi demesine göre 10 yasina kadarmis :D (bana kalsa 1 yil dayansa iyi derim :P)
Böylelikle hem bir kenarda bos bos duran kamerayi yeniden hayata kazandirmis oldum hemde kizima kamera alma masrafindan kurtuldum...Birde böyle kimsede olmayan birsey olmus oldu, limited edition :P

Siz nasil buldunuz?

6 comments

15/4/12

Custom made olmus o asil :)) guzel dusunmussun

Adsız
15/4/12

Süper olmuş ya... Cocuklarda fotograf çekme askı var, benim oğlumda böyle aynen makinayı elinden alamıyorum, isin tuhafı benden güzel enstantaneler yakalıyor :)

aaaaaaaaay ben bunu dun gece facede gordum :)
Cooook guzel olmuuus ellerine saglik kizin cok sansli masallah ;) hemen sipsak yeni gorunum kazandiran bir annesi var ;) guzel kareler yakalayinda bizlerlede paylasin :)
opuyoruuummm sizi

ellerine saglık canım ne güzel bişi olmuş güle güle kullansın kızımız

annesinin kizisiiii :)))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top