26

Fransa'dan gülücük kondu kalbime :)

Insanin hic yüzyüze görüsmedigi bir kisiden ummadik anda "sana bir posta göndermek istiyorum" teklifini almasi ve paketinin gelmesi, tarif edilmeyecek güzel bir duygu...Neden beni secti posta göndermek icin? diye düsününce, esimin bugün bana dedigi "seni seven birileri var iste"...Rabbime sükürler olsun eger bazi gönüllerde yer edinmissem :)

Posta Fransa'dan, sevgili Klbk Misali'nden geldi :) Kendi ve gönlü güzel kelebekle Facebook'tan da sohbet ediyoruz ara ara :) Posta kutusundan cikan Petit Paquet yazili  kagitla sasirdik önce. Bu hangi firma, bu isim yabanci geliyor diye...Biraz düsününce bu fransizcaydi ve ancak Klbk Misali'nden olabilir diye düsündüm :) Esim eve getirene dek paketi sabretmem gerekti :P Sonra kizimla girisip actik, esimden yandan bizi seyretti herzamanki gibi :) Fotograflari cok acele cektim...
Paket kontrol amacli acilmis ve yeniden bir torbaya koyulmus. Sanirim gönderen ismi ve adresi yazmadigi icin öyle olmus, esime öyle demisler postahaneden...Klbkcim bir ilki yapti, kizim icin ayri bir kagitta mektup gönderdi. Yanilmiyorsam, simdiye dek kizima ayri mektup yazan ilk ablasi oldu :) Kizim mektuba olumsuz cvp versede hediyelere her cocuk gibi pek olumlu yanit verdi :D
Benim mektubumuda sesli okuduktan sonra bir an cok hüzünlendim, gözlerim doldu...Dostluklarin hüznüydü bu...Dostlardan vefasizlik görmüslügün, isi bitince terkedilmisligin...Ya da buna benzer dostluga dair yasanilanlarin...

 Zarfin icinden cikanlari resimde görüyorsunuz, seker seklinde sarili pakette gelmis bir sürü sey göndermis kelebek :) Coguna kizim el koydu :P Bende hepsini cok sevdim, özellikle sakiz otomati seklinde anahtarliklari :) Vee o gül seklinde ayna, vintage tarzi duruyor, cok sevdim :) Manikür seti, aricikli küpeler, kelebekli silgisi olan kalem, kelebekli miknatislar, uyurken takmak icin göz kapatici, dondurma kasigi, kizima tokalar, parfüm testleri...vs.
Yani hepsi seker seklinde paketlendikleri gibi sekerler :)

Kelebekcim benim icin zahmet etmis, almis paketlemis, özen göstermis, göndermissin...Yüzüme gülücükler kondurmussun...Cok tesekkür ediyorum güzel insan, Allah'ta senin güzel yüzünü güldürsün hep insallah :)


Ek: Bu zamana kadar nereden ne mektuplar gelmis diye merak edenler tiklayiniz...


26 comments

ay ne guzel çok sevindim :)

Kalbine konan gulucuklerin bol olsun insallah daha guzellerine layiksin canim benim :)

Aslinda soktayim suan,paketimi ne hale getirmisler yaaa ! o Postaci
( amcalar bile demicem :p ) benim paketimi acmalarina sebeb neydi tam olarak anlamis degilim, ama neyse gece gece tekrar sinirlenmiciiimmm :p

Minik kelebek istedigi kadar olumsuz davransin benden kacisi yok aynen boyle soyle kendisine;)
O inatciysa bende ondan inatciyim hii :p

Gönül isterki tum blogger arkadaslarima ufak ufak birseyler gondereyim ..
Insallah zamanla oda olur ..

Guzel gunlerde kullanin insallah
Benim icinde guzel dileklerin icin
allah razi olsun sevgili adasim,
benide duygulandirdin boylece odesmis olduk :p
Guzel kalbinin gununu goresin insallah ..

Sevgilerimle,

27/4/12

Cokk heycanli oluyo valla bu tür postlari okumasi:))hediyeleselim güzelleselim diyorumm beyaa:))
eline saglik kelebekimin,ne güzelde ciciler secmis tam sizlik:)
Güle güle eskit hepsinide kelebekim iyi günlerde insaallah:))

ne güzel ince ınsanlar var gecekten ..güle güle kullan cnm .

cici kızlar sizi :))

@Fransali Gelin :) bende sevindim

@KeleBek MisâLi ... Amin hepimiz icin gecerli olsun dualar :) Sebebini ögrenirsin yarina insallah :)
Minik kelebek biraz inatci :P Ama sende sevdimmi vazgecmem diyorsun hee :)
Gönül neler istiyorsa iste...Rabbim böyle güzel hediyelesmeler nasip etsin hepimize ;)

@zelis Sagol Zelisim, hediyeleselim tabiiii :)

@nohut oda Tesekkürler güzel cocuklarin güzel annesi :)

hepsi cok sirin:) ozellikle kelebekli miknatislar. iyi gunlerde kullan...yani kullanin prensesinle birlikte..:))

Bu kelebekler neden boyle coook tatli yahuuu :)
Biri taa Fransadan ucup mutlu ediyor, digeride Viyanadan :) Kelebek olasim geldii :)
Cok sevimle seyler gondermis Fransali kelebek :)
Mutlu etmek mutlu olmak gibisi yok! Vee Zelise katiliyorum, hediyeleseliim, guzelleseliiiim : )))

ooyyyy oyyy oy:)
ne cici hediyeler bunlaarrr...
sağlıkla ve keyifle kullanasınız canımm :)
öpüyorum canımm..
muhabbetle..

28/4/12

vayy senii kelebek misalii vayyyy :) allah"ım böyle dostlarla karşılaştığım için bende cok şanslıyım diyorum ve sizleri seviyorum ..hediylerin cok güzel güle güle kullan kelebekim..:)öpüyorum

cok eglenceliymis

bayadır blogu takip edememiştim ya ....Ama çok cici hediyelerle çok cici bir post olmuş ya :)
Güle güle kullan(:

merhabalar tatlımm..
fotoğraf makinamı sormuşsun.
sayfamda cevapladım ama bir de buraya yazayım:)
fotoğraflarımı sony DSC-100 cyber-shot ile çekiyorum canım.
beğenilerin için ve mim için çok teşekkürlerr tatlım..
öpüyorum.
sevgiiler...

@our twins of N.Y./SEYHANTesekkürler Seyhan ;)

@Gelin Ayşe :) Ayse evet hediyeleselim ve bu heyecani devam ettirelim ;)

@birtutamkekikTesekkürler Aysegül, sevgiler ;)

@kübraEvt Kübra vayyy ki ne vay, cok güzel degil mi kelebegin böyle icinden gelip bir posta göndermesi :) Sagol bende seni öpsem :P

@cerenim.comHediyelesmek eglenceli ve güzel ;)

@öznur-ebruSagol Öznur, herzaman beklerim yine ;)

@birtutamkekikCevap icin cok sagol, taa gelip buraya yazma inceligini göstermen cok nazikce ;) Bende iyi fotograf cekme yolunun basinda oldugumdan ilgimi cekti merak etmistim :) Mimi begenmene sevindim, yazdiginda okumayi isterim, sevgiler.

blogger cafeden geliyorum bloğunun eski takipcisiydim şimdi seni de bekliyorum
sevgiler saygılar....

ooo iyisin canim, fatma kardesten hediye almak cok özel birsey olmali :) Güle güle kullan, eskit hepsini :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top