27

DIY: Kutu Değerlendirme


Mayis ayina girdigimiz su dakikalarda bir DIY ile bu ayin ilk yazisini olusturmak istedim...Yapimi tam 5dk. süren birsey ;) 
Sizde benim gibi biraz daha göze hitap etsin isterseniz bazi seyleri degistirmek zor degil aslinda...

Su yazimda cöpe atilanlar icinde bulunan La Roche Posay Body Lotion kutusunu atacakken o an bunu kessem icine birseyler koyabilirim diye düsündüm. Icine ne koysam derken makyaj temizleme pamuklarinin tamda onun icine ne güzel olduklarini kesfettim :P Sanki o kutu onun icin yapilmis gibiydi :) 
Aslinda birkac gün öylece durdu banyo dolabinda...
 Sonra gözüme batmaya basladi ki bunu renkli birseyle kaplamali diye girisimde bulundum ve bundan sonrasi aklima estigi gibi devam etti. 5 dk icinde yapistirici sürülüp kagit kaplandi, üst agiz kisminin etrafina Glossy Box'tan cikmis olan kurdele yapistirildi ve önünede bir tül parcasindan fiyonk olmazsa olmazdi :P

Simdi gözüme daha hos geliyor ve ic acici oldu :) 
Biz bayanlara süs-püs olsun yeterki :P 

Begenen?
 

27 comments

1/5/12

eline saglik kelebegimm:P
Güzel olmus ama hani nerde bu kutunun ham hali:)onuda görmek isterdim bilirsinki merakliyimm:)))))

@zelisZelisim sorunun cevabi yazida varki :P

Adsız
1/5/12

Ne kadar güzel bir fikir :)

Adsız
1/5/12

güzel olmuş marifetli hatun:) bi önerim olucak nacizane , görür görmez aklıma şu geldi " aa bu takım olabilir bi tane kulak çöpü için kutu bi tanede uzun olur diş fırçalık yahut cımbız küçük makas vs konabilir" daha dün attım çok güzel şişesi olan bi şampuan :) 3 adet alıcam ilk carrefoura gittiğimde annemşn yazlık evine yaparım böyle. Fikri çaldım izlinle:)) ellerine sağlık... Yine çok yazdım dimi bi ellerine sağlık güzel olmuş dicektim oysa . Duramıyorum işte ...:))

Güzel fikir eline sağlık :)

Adsız
1/5/12

süper olmuş.ellerine sağlık. bayılırız böyle ucuz ve süslü eşyalara:))

1/5/12

Eline sağlık, süper olmuş:)
Böyle kısa sürede yapılan çok fazla malzeme gerektirmeyen projelere bayılıyorum:)

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER:)

Begenilmez miiii :) super olmus ellerine saglik ufak ufak renk kafarak nekadarda mutlu oluyor insann ellerine saglik

@zeynepMerhaba Zeynep, uzun yorum okumak benim icin daha keyifli ;) Evt yaa sagol fikir icin, takim seklinde hos olur ;) Fikri al, cal, kullan :D Sagol yorumun icin :)

@inciEvet aynen öyle ;) Ucuz ve süslü her evde kolayca yapilabilsin yeterki ;)

@NesrinEvt Nesrin bende, özellikle sabirsiz yapimdan belki :P

@Tokideki SesSagol güzel bayan :) Sanada sevgiler.

@KeleBek MisâLi ...Klbkcim senin pecete dekupajida iyi giderdi hee ;) Ama onu nezaman denerim bilmiyorum...
Evt insan ufak seylerle renk katmis oluyor hayatina :)

çok güzel olmuş ellerine sağlık ödülün var bende sevgiler...

1/5/12

yaa ama ben onu yapiskan malzemelerden biri sandimmm:))demek o esnada gözlükümü takmamisimm:)))

Kurdelesiyle de harika olmuş çok şirin:)

1/5/12

ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş benımde evde atamadığım 3 tane kutum var ama hala içine ne koyacağımı bulamadım:)o yüzden beklemede ne koyulakı başka

Başarılı sonuç olmuş gerçekten canımcım. Ellerine sağlık ;))

Çok şirin,çok güzel olmuş
Emeğine sağlık canım..

Adsız
2/5/12

Cok hos olmus canim, güle, güle kullan - renkleri de ayrica cok güzel ;)

renkler cok hosuma gitti... bende cok seviyorum böyle kendin yaptigin seyleri... satin alinan seylerden daha degerli bence

beeeeeeeeeeeeeeeeennnnn beğendim...
Gerçekten küçük şeyşeri değiştirerek çok tatk-lı sonuçlar çıkabiliyor etrafta..
Güle Güle kullanın..

begenmez mıyım cok guzel olmus emeklerıne sağlık

ay süper olmuş bayılıyorumböyle herşeyi değerlendiren insanlara
ellerine sağlık canım
benimde içi losyon dolu kabı boşaltım yapasım geldi :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top