9

Hollanda Kelebeklerim


Bugün evimize Hollanda'dan kelebekler kondu :) Cook eski blogcu arkadasim olan sevgili Ayse Gelin'imdendi. Belki biliyorsunuz, kendisi gecen ay ikinci kez anne olmustu, onca isinin gücünün arasinda bana posta hazirlamasina ancak sevgi diyebiliyorum ben :) Aslinda ayni anda birbirimizi düsünmüsüz, cünkü bende ona bu siralar bir posta göndermek istiyordum :) O benden önce davranmis oldu.


Her paketi actigim gibi bunuda bir heyecan ve binbir sekil suratla actim, o ara esim benim yüzümün halini inceliyordu :P Iyiki kizim evde yoktu dedim hatta bir ara, yoksa rahat birakmiyor beni paket acarken :D(Kizim duymasin bu kismi :P)

Kizima gecen ilk mektup yazan teyzesinden sonra ilk kart gönderen teyzeside Ayse oldu :) O kartta yazani hem babasina hemde bana okuttu ve cevaben cok begendigini söyledi :)
Aysecim mektubuna da artik buradan degilde kendim yazarak cevap verecegim insallah ;) Yalniz ben her mektup okurken cok duygulaniyorum, sanirim düsünülmek beni cok etkiliyor... Gözlerim dolu dolu oluyorda esim yanimda diye tutuyorum kendimi :P


Paketin icinden neler cikmadiki bir bakin: Vintage bir cerceve, güzel bir taki kutusundan cikan güzel bir kelebekli kolye, cay, degisik bir post-it :P, not defteri (adres defterim oldu bile kendisi), Hollanda kundurali anahtarlik :P, resimde sacimda unutmus oldugum kelebekli toka (o nedenle onu ayriyeten fotografladim), kizima tac-bileklik-silgiler-yara bantlari-sekerler ve kart. Hepsi beyaz korbun icindeydi, onuda cekmecenin icine yerlestirdim ve fotograf makinam evde ortalikta durmayacak artik onun icine koyacagim ;)


Sekerlerin tadini sevdik "hani anne eksi degilya bunlar" dedi bizim bücür, Ayse notunda "dikkat biraz eksi" diye belirtmistide. "Keske bu sekerlerden burda da olsa" dedi hatta sonrasi...Cocuk iste :)

Aysecim ben senin paketi hazirlama asamasindaydim, hatta ortak bir hediye farkettim :D Yani bana gönderdiklerinden birseye benzerde ben senin icin almistim :P Bakalim neymis eline gecince anlarsin hemen...
Cok tesekkür ederim zahmetin icin. Bizi cok mutlu ettin, sende hep mutlu ol insallah. Iyiki tanimisim seni :)


9 comments

Bu paket banaymis gibi duygulandim kelebekler var diye mi sence :) Hep derim ayse temiz kalpli diye hic degisme sen emi, ona ilk mektup yazan teyzesi " kocaman öper :p " Yuzun hep gulsun Kelebek Gibi; Gonlune saglik Guzel gelin ayse ..

hepsi çokk cici güle güle kullan arkadaşının gönlüne sağlık:)

8/5/12

eee valla kendim almis gibi seviniyorum blogcu arkadaslarimin etkinliklerini gördükce..Daim olsun insaallah..ayse gelinimin eline saglik,güzel detaylar secmis..sende iyi günlerde kullan Cesum...

Adsız
9/5/12

cok hos hediyeler iyi günlerde gülerek kullaniniz :)

çok şeker hediyelerin canım.güzel günlerde kullan

Adsız
9/5/12

çerçeveye bayıldımmmm:)ne kadar güzel hatırlanmak:)daha doğrusu unutulmamak değil mi?Allah eksik etmesin dostlarımızı:)Güzel günlerde kullanmanız duasıyla..Muhabbetle

tesekkur ederim fransali kelebeeem :)
ufak tefek seyler iste, mutlu edebildiysem ne mutlu bana.
Ceyda asil iyi ki ben seni tanimisim. Boyle pozitif neseli arkadas herkeesin htiyaci :)

Allah muhabbetinizi arttirsin... bende bayilirim mektup yazmaya ve okumaya... güle güle kullan hediyelerini... darisi basima :P

ne guzel paketlemıs aysem bayıldım hedıyelerıne ıyı gunlerde kullan canım

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top