13

Hafta özetim

Üniversite hayati basladi ve ben kafa karisikligi seklinde bir kosusturmayla gidip geldim bir hafta :S
Ne gün nereye hangi saatler, nasil kayit ediyorum kendimi bu derse...falan.
Ya okumasindan cok organize isleri yoruyor hee Üni'nin. Türkiye'de ki gibi degil sistem.
Eline bir liste bile vermiyolar bu dersleri al diye, herseyi kendin bulup yapacaksin, almazsanda kenfine kalmis senelerin uzar gider Üni'de yaslanirsin :D
Ama belirli bir burs aliniyorsa haftada gidilmesi gereken mecburi saat siniri var tabiki!
Bende ilk dönemler icin olan hemen hemen her derse girdim, bazilarina kayit oldum ama hepsini almasam mi diyorum.
Simdi hem daha alisma zamani birakayim kendime yavastan baslayarak hemde aniden baslayip bocalamak istemiyorum.
Sonucta okuldan cikali söyle bir baktigimda 10 sene olmus.
Hele ilk derste, paldir küldür derse basladi hemen hoca yaa, Üni. ortami böyleymis demek..
2+3=5 ama niye 5, bunu nasil kanitlariz, kanitini yapmak icin bir sürü formül birseyler.
Peano aksiyomu, sonra induktion mu neydi onu anlatinca bu da ne dedim, ki iyiki google amca var Tümevarimmis, bunu türkceden okuyunca bile ancak zor anladim.
Tümevarim ne biliyorum ama öyle dolambacli anlatiliyorki kanit kismi...
Hoca diyor, okulda ögrendigimiz hesaplamaymis sadece asil matematik simdi ögreneceksiniz diyor :P
Lisede sayisal siniftaydim kendi istegim disinda ve matematikteki trigonometri..ve lerle hic aram olmamisti zaten ve o trigonometri daha ilk günlerden karsima cikti :(
Java programlamayi ögrenmek ise farz oldu bana, ögrenciler deneyimli bazilari, bense Java'nin J harfini bile bilmiyorum :S
Google amcadan okumaya basladim birkac gündür Java neyin nesiymis diye :S
Yani blogumu düsünmeye bile vaktim olmadi desem dogru olur.
Okul cikisi ise kizimla vakit gecirdim, krese alismaya calisiyor, bugün ilk kez uyudu orada ögleden sonra aldik. Ama öksürükleri artti bu siralar yine, off tüm kis bir cocuk hasta olur mu? Abartiyor diye düsünen olabilir ama bu cocuk tüm kis boyu hastaydi hala hasta, bazen artiyor doktora gidiyoruz azalinca ayakta geciriyor öyle sonra yine artiyor hep bu sekil...
Bu siralar yeni bir Notebook alasim var okulada tasiyabilecegim sekilde 13" lük birsey istiyorum ve de Toshiba'dan gördüm bir tane hosuma gitti bakalim kismetse...
Aslinda anlatacagim cok daha seyler varda, uzun uzun sizleride bogmak istemem :)
Sadece yorgunum ve uyumak istiyorum, kumandam olsada kapatsam kendimi hayata bir süre kapali dursam, birkac güncük :P
Blog gezmeyi ve bol yazmayi daha cok özleyecegim kesin :(
Hepinize kucak dolusu sevgiler blogumun renkleri :)

13 comments

6/3/09

canım benım nasılda yogun gecıyor gunlerın ama sen hepsını haledebılecek yetenekdesın dılerım en kısa surede halledersın bu arada ozlenıyorsun haberın olsun optum hoscakal

6/3/09

o kumandaya bir şekilde bulursan bir tanede ben isterim, çok lazım bu ara, hatta bu aradan daha çok bir ara..

Hmm okul seni baya zorlayacak o zaman Ceyda'cığım umarım umutların gerçek olur

hayirli olsun yeni okul dönemin, kizinada cok gecmis olsun :)

Ooo ögreni hayatı tekrardan başladı demek :))) Çok heyecanlı. Dur sen daha, bir iki haftaya alışırsın bu hıza. uzun bir aradan sonra tabiki agır gelir. Birde evdekileri idare etme durumu var sende, bayagı zorlanaaksın ama sen yaparsın canım :)))
Bizde senin hergün yazmanı özleyeegiz. Artık sık yazmazsın. Vakit buldukca ses ver bize olurmu :)

7/3/09

galiba orasi ve burasi ayni, üni. sistemleri! ama bence burdaki sistem cok daha iyi! sonradan daha emin oluyorsun kendinden ve ... egonu tatmin ediyor bu! benimkisini ediyor sonucta ;)

birde bende google´a amca diyoruuuum :)

8/3/09

ALLAH yardımcın olsun apla :) sende buu çalışkanlık varkennn her işin üstesinden gelirsin evelALLAH :)

Allah kolaylıklar versin diyorum hele ki sayısal :///

canım benim bu yorgunluklar keyife dönüşür inş...
Allah kolaylıklar versin...

hayırlı olsun yeni dönem, başarılar diliyoruz. İstediğin notebook u da alırsın inşallah. Sevgiler.

10/3/09

ünv.deki teknik bölüme giden ev arkadaşlarım vardı benim,oldukça zorlandıklarını gözlemleyebiliyordum,ama sistemli çalışıp gayretle devam ettikten sonra ne kurtulabilirki insanın elinden değilmi:D başarı ve zihin açıklığı diliyorum canım,Allahın izniyle yetişeceksin hepsine,yeterki alışana dek çok gitme kendi üzerine:)sevgiyle kelebeğim,,

10/3/09

vaay üniversitelii bayaaan ,, notlaşalıım ders konularında ;) bölümdaş sayılırız

11/3/09

vayyyy blogumun renkleri hoşuma kaçtı :p bu arada üniversiten yoğun matematikte sorun..hayırlısı olsun.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top