5

Adana'dan gelen renkler

Arkadaslar ben cok sansliyim yaa sizleri tanidigim icin.

Bana güzel bir mektup daha geldi, bu defa sevgili Zehra'dan.


Mektubu kendi gibi sicacikti. Paketi seritlerle baglanmis ne özentiliydi. Okula giderken almistim ve yolda actim tabiki :)
Bana kitap ve esarp göndermis arkadasim. Kitabi kisisel gelisim türü secmis tamda güc gereken zamanlarimda iyi gelecegine eminim (okuyabilirsem, kitap okuma özürlü ben :P).
Esarpta ilkbahari getirdi evime, böyle tatli pembeden esarbim hic yoktu :)
Kizimada böyle güllü iki tane toka, hemen saca takildi ve krese gidildi bile :)

Kizimda artik mektuplari cok seviyor, icinden birseyler ciktigindan ayni sürpriz yumurta gibi geliyor ona bunlar :D

Birde cicek ilistirmis arkadasim icine, beyaz cok güzel, onuda kücük yapma cicekleri olan bir minik vazoya yerlestirdim gözümün önüne.

Ben mahcup oldum, cünkü ben Zehra'ya acele bir post gönderdim (suan yolda) :S
Olsun daha yazisicaz insallah ;) Cok sagol arkadasim hersey icin.
********************************
Bu arada Ayse Gelin'i merak edenler bende msjla ulastim ve internet baglantisinin olmadigini söyledi. Insallah kisa sürede baglantisi olurda yazar bizlere yine.



Not: Cok hastayim, kötü bir grip ve mide bulantisi yasadim bugün...Allah kimseyi hastalikla sinamasin,saglik gibisi yok!

5 comments

Merhaba.. her şey gönlünce olsun. Sevgilerimle. Ahmet ABASIKELEŞ

Çok geçmiş olsun.Ciciler harika güle güle kullan.

2/4/09

güle güle kullan hediyelerini ayşeyi bende merak etmiştim ama tahmin ediyordum,,geçmiş olsun bu arada acil şifalar canım

gerçekten sana çok imreniyorum.ne güzel arkadaşların var.yüreklerine,ellerine saglık.

canım inş. ben bu yazını okurken sen iyileşmişsindir bile. ayşe hakkında bilgi vermen iyi oldu cidden merak ediyordum. kal sağlıcakla...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top