16

Baloncuklar icinde

Kizim cok kibarmis, cevreden gören öyle diyor ama bence o kadar degil.

Mesela agzi pis olunca hemen siler yemek esnasinda yahut bir yeri pis olsa rahat edemez gibi. Böyle olmasi benim her pislik gördügümde uyarmam, dikkat etmesini söylememden mi acaba!?

Gecenlerde ilk kez kizim giydigini begenmedi, daha dogrusu seklini semalini degilde rahat olmadigini iddia etti, tam belden üstü lastikli birseydi, lastikler bunaltiyormus, agladi cikarmam icin, bende cikardim tabiki, sonra bir baska kiyafette de kollari lastikliydi cikardik. Bu kiyafetleri henüz bir kez bile giymedi yani :S Anladim ki artik hanimefendiye rahat seyler almaliyim, hicbir yeri lastikli olmayacak bel haric. Pantalon beli bile lastikliyse önünde citcit varsa aciyor, pantalon belinden düstü düsecek sekilde giyiyor, ben yukari ceksemde o gene eski haline getiriyor :D Babasida Hip-Hop'cu olcak bu kiz diyor :D

Disari cikarken günes gözlügünü almayi ihmal etmiyor kücük hanim. Birde gecen gölgeli yerde gözlügünü yavasca kaldirip basinin üstüne düzgünce yerlestirmesi cok güldürdü beni, birde sevgili NnevV aklima gelmedi desem yalan olur, o da o sekil imaj yapardi gördügüm kadariyla :)
Ben yüzüme salatalik kabuklari koydugumda o da aynisini yapiyor. Annesine cok dikkat ediyor :)

Resimde görüldügü üzere yeni aldigim ayakkabilari hemen ayagina geciriyor evde gezinip duruyor :)

Babasi yahut annesi hafiften boynu bükük dursa soruyor yavrum, "ne oldu neden öyle üzgün duruyorsun" diye :)


Gecen gün ilk kez kizimla güzel bir banyo keyfi yaptik, cok sevdi. Genelde onu ben genis bir legende yikardim ama artik büyüdü ve legene ayaklarini toplayip ancak sigiyor. Küvete suyu doldurunca, bol suya girince cok sevdi, yüzüyorum anne diyor ayaklarini sallayip sallayip :)

Maasallah türkce kendini ifade edebiliyor ama almancasi henüz zayif. Babasi almanca konussaydi belki bu durumda olmazdi iki dili ayni olurdu ama babasi hep unutuyor ihmal ediyor...
Ben devamli türkce konusuyorum tabiki anadilini ögrenmesi önemli!

Resim cekmeyi cok seviyor son zamanlarda. Cekinirken bazen poz verdigide oluyor " böylede cek" diye :) Sonra illaki bakmak istiyor nasil cikmis resim diye. Telefonumu resim makinasi yapti, bazen eline aliyor evde ceke ceke dolaniyor, yarisi ise yaramaz bulanik resimler ama ne yapayim cocuk böyle ceke ceke ögrenecek :)

Bir aralar korkulari vardiya hani hepsi gecti cok sükür, perdeden bile korkardi yahut evin belirli bölümlerinden artik kapandi gitti hepsi.

Dans etmeyi cok seviyor, nasil egleniyor benimle dans ederken :)

Pc'de YouTube'den cizgi filmler izlemeye devam ediyor iki-üc günde bir yarim saat ( Caillou, Loui, Ücüzler).

Puzzle yapmayi cok seviyor, sanirim benim aldigim puzzlelerin etkisi var bunda, kreste de mümkün oldugunca yapiyor. Resim yapmayi cok iyi beceremiyor, boyarken cizgilerin disina cikiyor hep ve önemsemiyor sanki.

Baloncuk yapmayi cok seviyor, ben yapiyorum o patlatiyor baloncuklari :)

Daha neler neler...

Kizim büyüyor iste bundan güzel ne var :)

16 comments

15/4/09

:D cok güzel ya, bende kücükken annemin ayakkabilarini giyerdim - hemde en yenilerini - cok zevkli birsey - ama yüzüme daha hic salata maskesi yapmadim :)

Kızların hepsi kibar annesi :))Ben 2 tane canavar oğlan sahibi olarak biliyorum:))İstersen benimkilerden birini göndereyimde bak bakalım :))Allah hepimiz evlatlarına hayırlı uzun ömürler versin.Bu arada ayakkabılar süper heleki Dilanur'un ayağında daha süper:))

:)) çokgüzel çok hoş şeyler anlattıkların. kızın harika biri olcak inş., anlattıkların onu şimdiden gösteriyor. bu arada engin noyan dan duymuştum insanın 2 anadili olması çok çok önemliymiş. bence sadece türkçe değil almanca da ana dili olsun, dengeli götürün ikisini . cidden hayatındaki en büyü şans olur kızın için bu.
sevgiyle kal şeker...

kesinlikle çok kibar çok zarif,büyüdüğünde çok zarif bir gençkız olacak:))
yerim ben onu yerimm

15/4/09

kendine ait bir karakteri oluşmaya başlamış artık pek müdahale istemez maşallah ne çabuk büyuyorlar

Allah güle güle sağlıklı huzurlu büyümesini nasip etsin inşallah canım herzaman :)

cok tatli kizin burasi kesin:)
turkceyi ilk ogrenmesi guzel..zamanla zaten almancasi da olacak..simdi ki kizlar boyle:) suslu puslu foto cekinmeyi sever,poz verir falan:) ..allah iilik saglik afiyet versin cnm...
sevgiler..

Maşallah. Çocuklar anne babanın aynasıymış :)Ne görürse onu yapıyorlar. O yüzden iltifatları üstünüze alınız efendim.

Sevgiler.

16/4/09

canım cımcımem benım
yerım kız ben senı
:))) ayrıca ayakkabılı resme bayıldım guzelım benım :)))

çok kibar ve çok zarif gerçekten. Allah nazarlardan saklasın. Güzelliği gibi güzelde bir ömür sürsün inşallah

çok ama çok şeker maaşallah...tam olması gerektiği gibi bir kız çocugu ki ben bayılırım boyle kızlara:)))

16/4/09

kokoş kız güle güle büyüsün..allah nazardan saklasın..

17/4/09

küçükken kardeşimi banyo yaptırırdım çok eğlenceli oluyor minik çocuklarla banyo yapmak hatta komşumuzun çocuklarını bile yıkardım bazen :)) çocukken tam bir bebek ve kedi manyağıydım :))

Kelebk'im sanirim artik kabullenme zamani geldi, prensesin buyuyor :)) Artik tercihleri var onun, lastikli olmayacak hic bir sey :)) Hep mutlu olsun o :))

18/4/09

:D kuuzzuummmmmmmmm benım :))

18/4/09

canım sobeledım senı :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top