12

2 ay tatil kazandim



Yeyyyt beea diyerek baslasam :P Yani sevincten :)
Evet evet anladiniz, herseyi basariyla atlattim ve burdayim :)

Heleki matematikten 100 üzerinden 97 almak, cok güzel bir duygu. Özellikle sinifta tek bayan kalan ben erkeklere bayanlarinda matematikten caktiklarini kanitlamis oldum sanki :P

En son sunumda yanimda oturan bayan, özellikle matematikte ona ettigim yardimlar icin herkesin önünde tesekkür etti bana falan, bayagida iltifat etti, hesap makinasiz hesap yapabilen, bayan matematikcimiz..vs. O olmasa hicbirseyi anlamazdim gibi... :S Nasil kizardim buzardim orada yaa, utandim, o kadarda degil gibi oldum. Ben birilerine yardim etmeyi cok severim özelliklede benim yapabildigim birseyse sordugu iyice anlayincaya dek aciklamaya calisirim ama bunu yaparken bende yeniden tekrarlamis ögrenmis olurum, severek yaparim yani.

Hee tek bayan kaldim dedim cünkü o yanimdaki baska sinifa gecti belirli sebepten ve beni tek birakti erkeklerin icinde :/

13 kisiyiz ve Nisan ayi sonunda bir hizla baslayacagiz Elektrik derslerinden. Bilgisayar konu olunca elektrik ögrenmedende olmuyor tabii. Bol bol formül ezberlemeyi simdiden göze aliyorum :P Teoriden cok pratik yapmak istiyorum, insallah diledigim gibi olur :)

Eee o zamana dek yani 2 ay gibi bir tatil beni bekliyor simdi :)

Belki bir dahaki ay minik bir ingilizce kursu yapabilirim, grupta en az ingilizcesi olan benim cünkü, faydasi olacagi icin.. Ama artik buralarda cok görürseniz sasirmayin diyorum :)

Belki olmadigim günlerin telafisini ederim bolca :)

Ama önce evimi temizlemekten baslayacagim, öyle dip bucak bir temizlik yapamadim 2 ay boyunca, hep acele acele ne yaptiysam...

Sonra bolca uyumak istiyorum...

Biraz üstüme basima alisveris :)

Arkadaslarla bolca bulusmak...

Daha özenli güzel yemekler yapmak, alistim hazirdan yemeye.

Bu liste uzar gider. Insan vakti olunca hangini yapacagini sasiriyor :)

Biliyor musunuz burada havalar bayagi iyi, yani 10 derece oluyor bazen, bu mevsimde gayet iyi, ilkbaharin kokusu geliyor yavastan burnuma ama Mart ayi sasirtir tabii aldanmamak gerek :)

Simdilik bir rapor verdim, sevgilerimle :)

12 comments

cok sevındım tebrık ederım senı..
ayrıca senı bolcca gorecegımız ıcın de sevındım:)

27/2/10

TEbrik ederim başarmak ve paylasımcı olmak cok güzel hedefin herneyse kavusman dileğiyle.Başarıların daim olsun :)

27/2/10

yaw o kadar da yapaman edemen dedik ama yine yapmışsın başarmışsın mahçub ettin bizi seni çılgın kadın :)) keyifli tatiller dilerim ayy şimdi ne tatlı gelir o tatil sana ah ah :))

oo hayırlısı olsun :D keşke benim de 2 ay tatilim olsa :/

27/2/10

KOCAMAN BİR AFERİN KELEBEĞİM.BENCE ÖNCE BİR GÜZEL DİNLEN SONRA EV İŞLERİ YAP BOL BOL KUZUCUĞUNLA OYNA.ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN NİNEM.ÇOK ÇOK ÖPERİM İKİNİZİDE.

Çok güzel haberler bunlar. Resimde görüldüğü gibi:) bileğinin hakkıyla başarmışsın. Tebrik ederim arkadaşım.

Göncünler geçireceğin bir tatil olur inşallah senin için.

Sevgiler.

Valla senin azmine hayranım.kocaman tebrikler sana...daha nice başarılara inşallah...

28/2/10

tebrikler canım iyice dinlenirsin şimdi

Emeklerinin boşa çıkmamasına sevindim. İyi tatiller...

Tebrik ediyoruz, gurur duyduk matematikteki başarınla özellikle. 2 ay gönlünce dinlen o zaman

Sevda
4/3/10

masallah insallah hep böyle devam eder iyi tatiller

canım tebrik ederim seni helal olsun vallahi. tatilin inş çok güzel geçer...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top