6

Küresel Isinma Icin


Sizlerle bugün önemli birseyi paylasicam.

Küresel iklim degisikligine dikkat cekmek icin 2007'den itibaren "Earth Hour" ismindeki eylem bu yilda 27 Mart'ta saat 20:30 - 21:30 da uygulanacak.

Bu eylem, bir saat isiklari kapatma gibi basit bir hareketle yaratilabilecek farka isaret ediyor.

Bu eyleme katilmak icin sizleri bu adrese yönlendiriyorum :
http://www.wwf.org.tr/

Sizde bu eyleme katkida bulunmak icin duyurabilirsiniz. Damlaya damlaya göl olur ;)

Unutmamak icin simdiden takvimimize bu tarihi not aliyoruz :)

6 comments

Hemen not aldım:) Çok teşekkür ediyorum:)))

Canım öncelikle şablonun çok güzelmiş, hayırlı olsun. Bu bir saat ışıkları karartma aslında güzel bir etkinlik ben de katılıyım, herkese de tavsiye edeyim, sağolasın bizimle paylaştığın için güzelim...

27 Mart...

Kabul edersen bende bir ödülün var.

Sevgilerimle.

15/3/10

inş unutmamda bende katılırım
hatırlattığın içinde çok teşekkürler canım

kelebekcim bende blog ödülün var. Sevgilerimle

27 mart..evde yokum o saate zaten:)tüm ışıklar kapalı olcak inş...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top