13

Günün Blogu


"Sabah ola hayrola" ise yariyor kesinlikle. Yani ilk seferde degil belki ama devamli bu umutla uyunursa güzel bir güne uyanilabiliyor :) Yorum ve desteginize cok tesekkürler :)

Bomba gibiyim :P
Ilkbahar civiltisi var icimde... Cicek diktim bugün, bir ara onlardan da resim eklerim. Kaktüsleri dikerken dikenler batti ne kadar kalin bi bezle tuttuysamda, hala elimde minik dikenler oldugunu hissediyorum :S

Evi boyamak istiyorum, boya alicaz, oturma odasini bej rengine, salonu acik fistik yesili ve yatak odasinda kizimin bölgesini belki acik bir pembe ( kendi istegi üzerine :P )
Ben okula baslamadan hepsini halletmeliyiz.

Ufak tefek degisiklikler yapmak istiyorum evde...Mesela bir kitapliga ihtiyacim var, yani pek yer yok ama ben yinede uydurucam bir yerlere...
Birkac dekorasyon degisikligide gerek...

Bunlarin disinda gezip tozuyorumda bolca :P Arkadaslar sayesinde birazda. Haftasonu Cekoslavakya'daydik mesela, Viyana'ya komsu ülke oldugundan.. Cinlerle pazarlik etmesi eglenceliydi oradaki Cin pazarinda :)

Hee birde güzel birsey oldu. Ben günün blogu secildim sonunda Bloxoo'da :D Herhalde tüm bloglari turladilarda bana sira geldi :D Yinede hosuma gitti iste :P

Blogumda da degisiklik istiyorum aslinda, biraz cicek acsa diyorum mesela hic fena olmaz :)

Gülücükle ayriliyorum blogumdan gülücüklede gelicem insallah ;)

Sevgiler

13 comments

23/3/10

elhamdülillah..ohh bee..ne güzel seni mutlu görmek:))

Hava bugun cok guzel o kipir kipirlik bendede vaaar : )))))

Canim dusunuyorum blogumu acmayi ama bir turlu tam karar veremedim, bazi okumasini istemedigim kisiler var blogumu okuyor ama hangi isimle okuduklarini bimiyorum, neyse bakicaz artik : ))))

Nevbahar ablacim, evet bende sana yorum bitakamiyorum, kayitli uylere sadece yorum birakir diyor bende genelde, zannetmeki ugramiyoruz okumuyoruz ama bir hata var iste : (

Ayy ceydacim o ev boyama durumlari yavas yavas bizdede baslicak artiki kendi evimize, ama maddi durumdan istedigim seyleri yapamicam ama olsun kendi evimi boyamak bile bana mutluluk verecek : )

Adsız
23/3/10

tebrık ederım gunun blogunu.senın kızın gıbı bende pembeden yanayım :)

23/3/10

tebrikler canım bahar bizi de canlandırıyor aysenin ed blogunu kapadığını anladım bende açsın artık istiyoruz

tebrik ediyoruz ne guzel bir haber bu

Tebrik ederim canım.Her günün böyle sevinçli geçsin.
Sevgiler...

24/3/10

tebriklerim gecikse de her zaman kalbimdesin kelebeğim:)

24/3/10

o bahar tazeliği daha gelmedi buralara,bugün hava acayip soğuktu,böyle havalar serin olunca benim içimde üşür niye bilmem :)
biras canım sıkkın olmakla beraber idare ederim işte,ama sendeki bu pozitifliği okuyunca ayrıca bi mutlu oldum,
boya badana bizde yaz ortasını bulacak gibi şimdiden bakınca,
değişiklik hayatımın heryerine lazım benim,bakalım nekadarını değiştirebilcem bu yaz,
öpüyorum seni,
haa bu arada yorum çok yazamıyorum işlerdeki yoğunluktan ama kaçamak uğrayıp hızlıca bi bakınıp gidiyorum,uğramıyo sanma sakın:)
seni seviyorum arkadaşım,,
dilanuruda öpüyorum sevgiler,,

24/3/10

unuttum yorumu yayınlayıverdim bak,günün bloğu oluşunuda tebrik edecektim :)
sen benim için hergünümün bloğusun arkadaşım,hep ol hayatımda emi,sevgiyle..

süperrrrrrrr
tebrikler
günün bloğu sana :)))
çokk öpücükler gönderiyorum

ilkbahar renklerinde bir blog hazırlayabilirsin
şu hali de güzel ama

Tebrikler.

biraz geç kalınmış bir tebrik oldu ama :) yinede tebrik etmeden geçemedim :)

25/3/10

hersabah hayır olmuyor maalesef bazı sabahlar hayırsızlıklar ile dolu oluyor bazı sabahlar süper oluyor gerçi hhayırsızlıklar ile dolu olduğu bir güne başladığımızda bile belki bizim bilmediğiimiz bir hayır vardır die düşünüyorum.

günün bloğu kelebek gibi....tebrikler sana...özlediğim yazılarını bir çırpıda okuyuverdim :)sevgilerle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top