69

❤ Salavat Kumbarası ❤


Ramazana özel birseyler yapmayi düsündügüm bir sira mail kutuma güzel bir teklif geldi, "Salavat Kampanyasi baslatalim mi" diye...Bu maili gönderen blog sahibesi arkadasa cok tesekkürlerimi sunuyorum ve "tabiki baslatalim" diyorum :) Hani Facebook sayfalarinda olanlar bilirler, arada Salavat Kumbarasi iletisi paylasilir ve 5-10 kez okuyun ve tiklayin yazar...Bende bizim kumbaramiz da olsun diye düsündüm :) Illaki hep para biriktirecek degilizya :P

"Allahümme salli alâ seyyidina Muhammedin ve alâ âli seyyidina Muhammed"

Bu Kampanya buradan baslasin ve dallanip budaklansin insallah. 
Yani desteklemek isteyen tüm blogcu arkadaslar bloglarinda buna dair bir yazi yazip daha cok kisiye ulasilmayi ve daha cok okunulmasini saglayabilirler...
Herkes okuyacagi degilde, okudugu Salavat sayisini bu yaziya yorum olarak yazarsa daha iyi olur.

Ayrica Ramazan boyunca kumbaramizi Facebook Sayfamizda yayinlayacagim ve oradanda sayi toplamis olacagiz. Bir sayi hedefi belirlemiyorum, bir ay boyunca nekadar okuyabilirsek insallah...

Maksat, hayirlara vesile olmak ve Ramazan'a özel bir etkinlik olmasi. 
Umarim Rabbimiz Ramazan ayini hayirlisiyla gecirmeyi nasip eder hepimize ♥


69 comments

hemen katılıyorum,yarından itibaren bloguma gagdet olarak ekleyeceğim linkinizi. Allah razı olsun.Vesile olabilmek ne güzel:)

tatlım hayırlı sabahlar.çok iyi düşünmüşsünüz allah razı olsun.çeker çekmez yeni yorumları bırakacağız inşallah.

aysenın bu konuda aldıgı bir ödülü bile var:) güzel olur ramazanı dolu dolu gecırmek lazım ama en önemlisi ramazanı Kuran ayı yapabılmek benım hedefımde bu bu ramazan meali ile bırlıkte hatım yapmak ınsallah

18/7/12

çok güzel düşünmüşsünüz
bende blogumda paylaşıp okumaya katılıyorum inşallah

18/7/12

Hayırlı olsun çok güzel düşünmüşsün :) istediğimiz kadar alıp başlayabiliyorsak ben 100 tane alıp başlayayım. Bitirince tekrar alırım.

Adsız
18/7/12

inşaallah okuyunca yazacagım sayısını :) Face sayfamda da duyurusunu yaptım :) bloga da gadget eklerim :)

@asabi bakireKatilim icin tesekkürler, Allah hepimizden razi olsun, okuyacaginiz ve vesile olacaginiz Salavatlar hayirlar getirsin size insallah.

@Seyyah GülSizden de Allah razi olsun, yorumlarinizi bekleyecegim ins. :)

@nohut odaMaasallah Ayse'ye :) Ramazan ayinda ne yaptiysak bizim icin fazlasiyla geri dönecektir elbet...
Hatim yapmakta cok iyi olur tabiki, özellikle meali ile birlikte anlayarak ;) Rabbim kolayliklar versin ve hayirlara vesile olsun.

@dilekTesekkürler Dilek, okudugun sayilari yorum olarak bekleyecegim. Simdiden hayirli Ramazanlar :)

@isterenklihayat.blogspot.comMerhaba Renkli Hayat, katilimin icin cok tesekkürler. Umarim okuduklarin sana güzellikler getirir :)

@MügeSagol Müge :) Herkes istedigi kadar okuyabilir evet, senin icin 100 tane yaziyorum ;) Aslinda bir sonrakine okumadan degilde okuduktan sonra sayiyi belirtirsen daha iyi olurdu ;)
Allah kabul etsin.

NE KADAR GÜZELLL HEPİMİZ SEVABA GİRECEZ İNŞALLAH BENDE VARIM CANIM VE DUYURUYU YAPARIM HAYRILISIYLA :)

böylece başladık inşallah bende bloga ekleyim hemen =)

@KelebekGibi bAŞLANGIç olarak 100 tane okudum ,okudukça biriktirir söylerim:)

sevgiler
mehtap

ne güzelmiş bu kumbara
kendi içimde yapmayı seviyorum
kızmazsın değil mi?
Allah kabul etsin,
hayırlı ramazanlar diliyorum
her güne bir yasin bağışlarım her ramazanda bir liste vermişti annem

20/7/12

@KelebekGibi

Ben 100 taneyi bitirdim, okumaya devam ediyorum biriktikçe yazarım

500 tane okuyabildim bugün.

Adsız
21/7/12

Ben sanırım 100 tane okuyabilirim bugün Allahın izniyle,kendi blogumada böyle bir Kumbara koysam iyi olacak sanırım,yalnız bu hayırlı kumbarayı dolduracak arkadaşlara ihtiyacım var bloguma gelmek isteyen herkesi beklerim arkadaşlar :)

@GAMZELİ ANNETesekkürler katilimin icin, insallah hepimiz iyilige tesvik etmis olacagiz ;)

@HAYATA DAİR PIRILTILAR..Evt Elif basladik hayirlisi ile, blogtaki yazin cok güzel olmus ;)

@asabi bakireAllah kabul etsin, hemen ekliyorum sayiyi :)

@Neşe ve NeşeNese senin icin 100 tane yaziyorum bugüne, tesekkürler ;)Umarim kumbaran biraz dolar seninde :)

@MAVİANNEEstagfirullah Mavianne :) Allah hepimizinkini kabul etsin, sana da hayirli Ramazanlar :) Her güne bir Yasin'de cok güzel fikir ;)

@MügeTmm Müge yazmistim sayini, tesekkürler :)

22/7/12

@KelebekGibi

200 tane daha ekleyebilir misin :)

bende varım.. okudukça yazarım.. ama yarın başlayabilirim...

22/7/12

gercekten güzel fikir tebrik ederim. Katılıyorum.

www.minikyengec.com bende beklerim :)

Sevgiler..

Bugün de 500 tane okudum,bloguma gagdet ekledim umarım birileri görür ve heveslenir,sevgiler.

@MügeEkledim hemen Müge, Allah kabul etsin :)

@asabi bakireMaasallah size, Allah kabul etsin, hemen ekledim. Umarim görür birileri, tesekkürler. Sevgiler :)

@EMİNE ÖZTÜRKCOk tesekkürler katilim icin, insallah hayirlar getirir okuduklariniz size :) Sevgiler

@Oya MercülKatilimin icin cok tesekkürler Oya, her katilimciya cok seviniyorum. Böyle hayirli birseylere önem verip katilan insanlar icin dua ediyorum. Okudukca sayilarinizi bekliycem, sevgiler :)

1000 tane okudum canım Allah kabul etsin inş :)

@bakimliolmakasktirMaasallah, Allah kabul etsin :) Hemen ekliyorum sayini ;)

bende 500 aldım canım

@Hatice KaradayiHemen yazdim sayini cnm, Allah kabul etsin, sagol katilimin icin :)

27/7/12

@KelebekGibi

100 tane okuyabildim anca tefriciyemde var o yüzden :(

@MügeTesekkürler Müge, sayi önemli degil bence niyet ;) Yine de vakit ayirip okuman cok güzel, hemen ekledim sayini.

katılıyorum bende :) 2000 tane okuyayım inşallah ramazan sonuna kadar, küçük bir rica benim 9 eylülde tus sınavım var arada bir aklınıza gelirse duanızda ben de yer alabilir miyim şimdiden teşekkürler :)

bir de bende bloguma eklemek istiyorum bunu nasıl ekleyeceğim yardımcı olursanız sevinirim

@masal perisiMerhaba Masal Perisi, katilimin icin cok tesekkürler. Bloguna eklemek icin grafigi buradan bilgisayarina kaydedebilirsin. Üzerine sag tik ile tiklayip grafigi kaydeti secerek..Sonra blogun tasarim kismindan gadget ekle'den resim ekleyi secip bilgisayarindaki bu kumbara resmini seciyorsun. Ayrica oraya bu yazinin linkini, birde baslik girebilirsin, zaten seceneklerde görürsün o pencerede... Umarim tarif edebilmisimdir :)

@masal perisiInsallah 2000 taneyi okuyup bildirecegin zamani bekleyecegim ;) Insallah katilan tüm arkadaslarin gönüllerinde ne dilekleri varsa genel olarak dua edecegimdir, zaten toplam sayiyi bildirince isteyen ayriyeten dua edebilir yine..Allah zihin acikligi versin.
Tus ile ilgili abim cok deneyimli ve bilgilidir...
https://www.facebook.com/medicinexpress bu derginin yayin yönetmeni hem kendisi...Aklima geldi yazmak istedim ;)

@KelebekGibi çok teşekkür ederim facebooktaki siteyide ekledim takip edeceğim :)

@masal perisiBirde sana bu sayfayi önerebilirim: https://www.facebook.com/doktorlarsitesi

Adsız
3/8/12

Çok güzel, çok ince düşünmüşsünüz :)
Ben de blogumda bu kampanya ile ilgili bir post yazıp, gadget olarak da ekledim.
Sayıyı Ramazan sonunda vermenin takip açısından sizi daha çok rahatlatacağını düşündüm :)

@iç sesCok tesekkürler katiliminiz icin, ayrica ince düsünüp sayiyi toplu vermeyi düsündügünüz icin :)

500 tane daha okudum,sevgiler

@asabi bakireTesekürler, Allah kabul etsin :) Sevgiler

@KelebekGibi

250 tane daha okudum Allah kabul etsin hepimizin dualarını...

@asabi bakireEkledim, Allah razi olsun :)

@MügeAmin :) Sayini ekledim, hayirli günler :)

11/8/12

@KelebekGibi

300 daha okudum ben uğraştırdım seni böyle tek tek hakkını helal et yavaş yavaş sona geliyoruz artık :)

@MügeYok est. siz okuyun yeterki eklemesi zahmet olur mu hic :) Allah kabul etsin.

12/8/12

@KelebekGibi

300 adet daha okudum :)

@MügeTesekkürler, ekliyorum hemen :)

13/8/12

@KelebekGibi

bi 300 daha ekler misin :)

@MügeTesekkürler, hemen yaziyorum :)

16/8/12

@KelebekGibi

300 daha okudum :)

@MügeAllah kabul etsin, ekledim :)

cnm salavat kumbarası etkinliğini sizinle birlikte yürütmek için ben de bloğumda duyurmuştum hatırlarsan. ben 6580 tane salavat toplayabildim. duasını sen mi yapcaksn ve tek tek isim olarak mı dua etceksn yoksa genel mi?

@Minik AtölyemSevgili Minik Atölyem, bu sayiyi da okunanlarin icine ekleyecegim ve bayramin ilk günü gibi bir yazi yazmaya calisacagim, toplam sayiyi bildirip hemde bir dua seklinde... Ayrica herkesin niyetinin kabul olmasina dair genel bir dua da yapacagim kendim, isim olarak maalesef herkesi yazmadigim icin olmayacak, Allah nasilsa biliyor okuyanlari.. :)
Allah kabul etsin insallah tüm okuduklarimizi :)

2000 tane okudum bende, Bayramınız mübarek olsun :)

@masal perisiAllah kabul etsin, sayinizi hemen ekliyorum.
Size de hayirli bayramlar :)

Adsız
19/8/12

2000 tane okuyabildim ben de :)
Hayırlı, sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar :)

@iç sesTesekkür ederim :) ALlah kabul etsin, hemen ekledim sayinizi.
Hayirli ve mutlu bayramlar :)

ALLAH razı olsun

@la tahzenAmin,cümlemizden insallah :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top