18

Kokosh Hediyelerim :)



Gecenlerde bana bir posta gelmisti ve bu sevincimi Facebook sayfamizdan paylasmistim (itiraf ediyorum, herseyi ilk orada paylasiyorum :P). 

Birgün ansizin mesaj kutunuza bir msj gelir ve "sana bir posta göndermek istiyorum, icimden geldi..vs." denilir. Ve o an okurken gülümsersiniz, cünkü düsünülmek var isin icinde...Ne güzel bir duygudur :) Bunu bana yasatan da öyle güzeldir iste...

Benim mutlulugumla mutlu olan, benim icin dua eden kisilere dua etmeye calisiyorum, belki onlarin hepsini bilmiyorum bazilari sessiz duruyor ama Rabbim biliyorya o yeter :) Aksine kötülük düsünenlere de kendi baslarina gelsin o diledikleri diye dua ediyorum...


Paketi gönderen Sihirli Kokosh blogunun güzel sahibesine bu yazi vesilesiyle de tesekkürlerimi gönderiyorum tekrardan :) Rabbimde insallah kat ve kat fazlasiyla onu mutlu etsin.


Icerigi merak edenler olmustu, onlar icin fotograf ekliyorum, yalniz hediyelerden biri olan kizima Hello Kitty'li tshirt, tac ve tütü etek takimini ekleyemiyorum, onu ayriyeten cekecegim insallah...
Mektubundaki samimiyet hediyelerine de yansimisti Sihirli Kokosh'un... El emekleri...
Evde hic peceteligim yoktu, bunlar ilk oldular :) Hello Kitty'li rozet, dantel yaka, elleriyle diktigi fusya rengi kenarlari dantelli $al. Kizim $ala bir süre "masa örtüsü anne o" dese de sonra ikna oldu :P Cocuk normal kare esarplara aliskin oldugundan :) Sabunda mis gibi kokuyordu pakette ;)

Sihirli Kokosh'un tüm el emegi ürünlerini begeniyle takip ediyorum Facebook sayfasindan, sizlerde bir göz atin neler yapiyor bu becerikli hatun diye ;)

Mutlu bir Ramazan haftasi diliyorum hepinize 
( Ne cabuk bitiyor Ramazan ayi :/ Salavat Kampanyamiza ve bir önceki yazidaki cekilisime bekliyorum hepinizi...)


18 comments

Güle güle kullanın inşallah:)

AY INANMIYORUMM HARIKAAAA BISEY BU ASKLA SEVGIYLE KULLANN GUZEL KELEBEK

6/8/12

düşünülmek gerçekten çok güzel bir duygu,şanlısın:)hediyelerinde çokhoş güzel günlerde kullan.seviliyorsun..

hediyelerini güle güle kullan arkadaşım
hayırlı ramazanlar diliyorum

keşke tek tek çekseydin resimleri hele ki şu pembe siyah dantelli olanı çok merak ettim :))Çok güzel görünüyolar hepsi :) İyi günlerde kullanınn :)

Oh ohh ne ballıyız yine Allamm :)) Hepsi mutlu ve huzurlu günlerde kullanılsın balım iyi günlerde inşaallah ;)

çok sevindim senin adına sevmek sevilmek güzel şey vesselam .. =)

güle güle kullan tatlım :)

Çok güzeller. En güzel günlerde kullan tatlım. Peçeteliklerine ayrıca bayıldım. :-)

@bety bopTesekkürler :)

@Kokosss ;))) kelebekSagolun, severek kullaancagim kesin ;)

@fatmaEvt Fatmacim, Rabbimin lütfu diyorum, cok sükür bana bunlari nasip ettigi icin :) Sagol cnm sende seviliyorsun ;)

@MAVİANNEMavianne seni hep bir abla gibi görüyorum demek istiyorum simdi :) Bugün bir yabanci dizide doktor vardi ayni sana benzettim :)
Tesekkürler, hayirli Ramazanlar.

@Damla CikcikTesekkürler :) Mektup fotograflarini toplu cekiyorum genelde ama belki birgün basima bagladigimda (becerebilirsem..) eklerim sanirim sansürlü falan :P

@TazekahveAmin, insallah. Cok sükür balli oldugum icin :P

@HAYATA DAİR PIRILTILAR..Sagol Elif, evt cok güzel :)

@yarenTesekkürler :)

@KIRMIZI PAPUÇLARCok tesekkürler, evt pecetelikleri özel zamanda kullanirim sanirim. Yapanin ellerine saglik diyorum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top