3

Mektuplari yazmaya ve göndermeye az kaldi :)


Pembe Zarf Etkinligimize katilim toplam 16 kisi :)

Katilanlar:

1- Ipek Ö.
2- Nazan A.
3- Vildan K.
4- Dilara K.
5- Meryem A.
6- Nurhan S.
7- Zeynep K.
8- Dilek A. (Lütfen mailime isim ve adres bilgilerinizi gönderiniz)
9- Reyhane (Lütfen mailime isim ve adres bilgilerinizi gönderiniz)
10- Nese A.
11- Mukadder Ö.
12- Nese T.
13- Esin A.
14- Zelis
15- Nevin Y.
16- KelebekGibi :)

Baska ismini yazmayi unuttugum olmamistir umarim. Persembeye dek yukarida da belirttigim iki arkadastan da adres bekliyoruz, o zamana dek hala katilmak isteyen olursa, buyrun diyorum :)

Birkac gün gecikmeli olarak adresleri dagitmis olacagiz ama saglik olsun :)
Haftaya cuma gününe dek mektuplar gönderilmis olmali! Ayrica detaylari yazdigim yazimizda da belirttigim gibi, herkes bana eline gecen zarfin bir fotografini gönderirse cok mutlu olurum, hepsini bir Collage yapmak istiyorum insallah ;)

Hepinize sevgiler :)


Not: Bu siralar blogumla ilgilenemedim, gerek Viyana'da ki fotograf maratonu olmasindan, gerekse kizimin hasta olusundan... Yazacaklarim birikti biraz... Eylül ayi yeni bloglar icin tanitim yazimizi gecikmeli olarak yazacagim insallah. Herseye ragmen buralarda olup hep varligini hissettirenler kendini biliyor, tesekkürlerimi gönderiyorum onlara ;)



3 comments

3/10/12

cok guzel seyler yapiyorsun bir dahaki etkinliklerine bende katilmak isterim insaallah

Aa etkinliği kaçırıvermişim. Eşleşleştiği kişi ile sorun yaşayan birisi olursa seve seve eşleşebilirim.

sapyadasaman@windowslive.com

1/1/13

Boys nada misiniz? Ben de ordayim simdi Sizi ve KelebekGibi@hotmail.comblogunuzun Gecmis postalarini daha da merak ettim bu arada bu etkinligi kacirdigima Cok uzuldum

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top