7

Cuma Postası


Benim gibi Blogger eski arayüzünü kullananlar sanirim bugün mecburi gecilmis olan yeni arayüzü görünce pek sevinemediler...Buna da alisiriz elbet, nasil ki Facebook'un zaman tüneline alistik :P

Böyle bir giris yaptiktan sonra asil yayinlamak istedigime geleyim. Facebook sayfamda her cuma herhangi bir cuma karti olusturup yayinlamayi gelenek haline getirdim diyebilirim :) Bu özel güne birsey yapmayi seviyorum ;) Bu cumaya simdiye dek fotograf sayfamda yayinladiklarimi sizlerle paylasarak girmek istedim.
(Bu arada fotograf sayfamdaki etkinlik tüm hiziyla devam ediyor, 300'ün üzerinde katilim var ve ben bu kadarini beklemedigim icin böyle uzaktan izleyip duruyorum :) Verilen hediye canta seklinde olsun da ne olursa olsun mu acaba bayanlar icin :P)

 
Bunlari da belirttikten sonra cuma kartlarina gecelim :) Istediginizi sayfanizda biryerlerde paylasabilirsiniz ;) Kendime saklamak icin yapmadim yani :)

Herkese bereketli, huzurdolu hayirli bir cuma günü olmasini diliyorum ;)





 









Not:  Pembe Zarf etkinligini kacirdim demeyin sonra, 1 Ekim'e kadar katilim devam ediyor.


7 comments

Hayırlı Cumalar

Emeğinize sağlık, kartların hepsi gayet güzel olmuş..

Ben de yeni arayüze alışamayanlardanım.

Cumanız mübarek olsun.bende kartlarınızdan birini kullandım.hakkınızı helal edin. sevgiler...

Sizede Hayırlı Cumalar...

21/9/12

Hepsi birbirinden güzell :) :)

21/9/12

hayırlı cumalar dilerim

Adsız
1/10/12

Hepside cok güzeller, link vererek kullanacagim insallah ;) ellerine saglik

sevgilerimle

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top