3

Sorun Nerede?


Her yerde sorunlar... Hepsi insan kaynakli, aslinda seytana uymus insan desek daha dogru olur. Dün kayinvalidemlerde biraz Tv bakayim dedim, bakmaz olaydim...Iyiki evde Türk kanallari yok. Futbol mu oynanmis, yoksa savas alani miydi anlayamadim! En cokta oraya bir hevesle gitmis olan cocuklara üzülüyor insan. Yahu bu Türk milletine has birsey midir futbol oyunlarinda? Siddete meyilli, her an biriyle satasmaya hazir insanlarin hayattaki hedefi nedir? Ya da bir hedefleri var midir acaba...

Son seneler en cok ettigim dualardan biri, "Rabbim karsimiza hayirli insanlar cikar"...
Sadece gercek hayatta degil sanal alemde de insanlar catismalar halinde...
Birisini sevmezsen takip etmezsin, eksik bulmak icin gözetmezsin. Hayatta bunlardan daha önemli isler var, vaktimizi kim ne yapiyor hangi eksigini bulsam, neyine elestiri yapsam yerine kendimize cekidüzen vererek harcarsak daha karda olmaz miyiz? "Nasil Rabbim benden daha cok razi olur acaba" diye yasasak...

Insanlar bizim istedigimiz gibi yasayamazki ya da ona dogru gelen sana da gelmek zorunda degildir. Birbirimize biraz saygili olalim, sevgidolu olalim, Allah rizasi icin, O yarattigi icin sevebilelim. Eger birinin iyiligi icin elestiri yapacaksak, güzel dille, yikici degil yapici olarak yapmaya calisalim.

Bir gün bu yalan dünyadan giderken arkamizda kirgin hicbir kalp kalmasin. Öyle ki, arkamizdan dua edenlerimiz olsun...Bundan daha güzel ne ister insan.

Üc aylara girdigimiz bu güzel günlerde özellikle eksik yönlerimizi bulup düzeltmeye calisabiliriz. Ben öyle yapmaya calisacagim insallah, sizlere de belki ilham verebilmek ümidiyle yazmak istedim :)


Bu Üc Aylar Takvimi de benden herkese hediye :)
(Hediye demisken, bugün blog cekilisime katilimin son günü, bakalim bu defa Kelebek kime konacak..) 


3 comments

rabbim bu eşsiz günleri dolu dolu geçirmeyi nasip etsin kelebeğim...
insanlarımızın yüreğinden merhameti eksik etmesin yaradanım.
çok üzülüyorumm bu duruma bende..
hayreylesin rabbim sonumuzu...
sarıldım kardeşim..

yaradılanı sevmek lazım yaradandan ötürü :) ama artıköyle bir hale geldikki insanlar kendi ailesiyle geçinemiyor allah bize herşeyin hayırlısını nasip eder inşallah

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top