5

Cuma Postasi 4

Suan karsimda Cuma güllerim duruyor, tüm tazelikleriyle...Allah razi olsun evden gülümü eksik etmeyen esimden :) 
Cuma gecesinden dua karti hazirlayip fotograf sayfamda paylasmaya devam ediyorum ve yine bunlardan bazilarini sizlerle paylasacagim. Lafi fazla uzatmadan son bir not ekliyorum: KelebekGibi Blog facebook sayfasinda Kur'an-i Kerim hatmi baslattim, Berat Kandili'ne dek insallah bitirmek istiyoruz, katilip bu sevaba ortak olmak isteyen var mi? (Ilk 8 Cüz alinmis durumda...)

Buyrun simdi dualara "Amiiin" demeye :)







*Daha önceki paylastigim kartlari görmek icin Cuma Postasi-1, Cuma Postasi-2, Cuma Postasi-3 'ye bakabilirsiniz.
*Iclerinden begendiklerinizi paylasabilirsiniz (kaynak belirtirseniz sevinirim).
 
Hayirli Cumalar

5 comments

7/6/13

cuma kartları artık benim için vaz geçilmez bir alışkanlık oldu..ve pekçok kişinin arasında da yayıldı.. cumamız mübarek olsun.. Rabbim bu kutlu zamanların yüzü suyu hürmetine ülkemize oynanan oyunları; o fitne fesatçıların üzerine devirsin..akrebin kendini soktuğu gibi onlar da zehirli oklarıyla kendilerini zehirlesinler inşallah.. ben senin aracılığınla sayfa takipçilerini bu mübarek zaman dilimlerinde en azından her gün Fetih suresi okumaya davet ediyorum..

cuma kartlarının hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık :)

Hatim için Bir cüzde ben almak istiyorum

@ipekCok tesekkürler Ipek, begeniler insani daha da motive ediyor her konuda :) Bu arada dualarin icin amin diyorum. Fetih Süresi okuyan, dualar eden kardeslerimizden Allah razi olsun.

@tokideki sesSagolasin begenin icin :) 9. Cüz vardi sirada, uygunsa onu verelim insallah :) Allah razi olsun ;)

tamam oldu 9. cüzü okurum. Allah senden razı olsun böyle güzel birşeye vesile olduğun için...
sevgiler.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top