8

Instagram Post-3


Yazmayali bir yili geride biraktik :P
2014 yilinin herkes icin saglikli, mutlu, huzurlu ve bir öncekinden daha hayirli gecmesini temenni ediyorum :)
Bir acilis yapip özellikle Instagram hesabi olmayan ve takip etmek isteyenler icin yaziyorum bu yaziyi :)


❥  Öncelikle 3 kahvalti karesi ekliyorum. Bunlar esim isteyken kizim okuldayken, kendini motive etme istah acma kahvaltilari :P


❥  Kitaplar olmadan olmaz, hepsini severek okudum :) (Bu arada yeni kitaplar yoldalar, herzamanki gibi Kitapyurdu.eu'dan siparis ettim...Sabirsizlikla bekliyorum ^^)


❥  Ahhh cicekler, dünya onlarsiz ne de sönük olurdu degil mi :) Hamdolsun Rabbime bize verdigi tüm güzellikler icin...


❥  Kizima dair...Evin ortasinda duran bakkali :P Cicekli bandiyla cok sirin buldugum hali...Ve isteyipte annesine yaptirdigi kinadan bir kare.


❥  Sonuncu 3 kare de bana dair olsun :) Ortadaki kare salincakta sallanirken, firsat buldukca gidiyoruz...


Evet 3'erli karelerden olusan Instagram postama burada son veriyorum :) Böyle bir MiM mi baslatsaydim acaba ^^ Isteyen ve Instagram kullanan herkes buna benzer bir yazi yazabilir ;)
Diger paylasimlarimi merak edenleri Instagram'a bekliyorum.

Daha önce buna benzer paylastigim iki yazinin da linkini ekliyorum: Instagram Post-1, Instagram Post-2
 

Photo SU (fotograf sayfam) dün 5000 kisiye ulasti :) Ayrica orada cuma günleri Dua kartlari yapmaya devam ediyorum.

Vakit ayirip okudugunuz icin tesekkürler :) 
Hayirli, bereketli, huzurdolu bir Cuma olsun insallah :)


8 comments

canım seni istigramda takipe alıyorum :)çok zevkli vede güzel bir post olmuş bir solukta okudum bundan sonra daha sık yaz....
hayırlı cumalar :)

10/1/14

I don't understand anything, but your pictures look very nice!
I like it!
Greets ♥

10/1/14

Hayirli cumalar canim.

@tokideki sesTesekkürler, insallah daha cok yazmayi isterim :)

@MariThank you very much Mari, i write in Turkish...
Greets from Vienna :)

@mehtapTesekkür ederim :)

sen kaptın bu işi CeSu :) bence harika fotoların var.

@tesettüriçeTesekkür ettim ^^

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top