0

Gelll Gardrop gellll

Sevgili günlügüm,

Bu sabah beni uyandiran ve sinir eden Firma'ya gicik oluyorum.
Tabiki sorun uykumun bölünmesi degil!
Ben bu yeni evime tasinali 5 ay oluyo ve esyalarimi alirken biraz uyumlu olmalarina dikkat ettim cünkü eski evimde önemseyememistim pek.
Cok güzel kirmizi sarap rengi bir yatak aldim, ona uyumlu gardrop aradim bir süre.
Bir tane gördüm onun bir bölümünü ayni yatagimin renginden yapilmak üzere siparis verdim.
Sirf bu renk de icinde olsun diye 3 ay bekledim, o kadar sürer dediler.
Cumartesi gardrobum evime geldi diye cok seviniyodum.
Cünkü tüm esyalarim ortaliklarda, yatak odasinda bir kösede katli duruyo.
Giyinirken bir saat ariyorum yani.
Neyse bu sevincim yok oldu cünkü benim istedigim renk degil tamamen kendileri bir renk secip yollamislar.
Aradik,o rengini arayacaklarini dediler.
Sonra bugün yetkili aradi o renk daha üretilmiyo dedi.
Beni hem üzüntü hem gülme tuttu.
Bizim aldigim siparis kagidinda rengi herseyi yaziyo,yani bize satiliyo bu ama yok!
Sanki bizimle dalga geciyolar yaa!
Ben aylarca gardropsuz duruyorum evde, bunlar bana o kadar zamandan sonra yok diyolar.
Esimi gönderdim az önce o Firma'ya, agzina geleni say, parasini geri al baska yerden aliriz dedim.
Yani simdi yeni gardrop bakicam,o da ancak 1 ay icinde gelir en erken
Ne diyeyim Allah daha kötü sorunlar vermesin, böyle düsündüm ve sinirim gecti
Hani derlerya ucurumun kenarinda bile olsa sirf hayata giciklik olsun diye gülümse!!!
Hem ayrica böylelikle insan evi olmayanlari, fakirleri düsünüyo....

Suan disarida cok tatli bir sonbahar günesi acti, bu da sevincli olmama neden oldu!!

Bugün cok isim var, camasirlarimi asicam birazdan, lavabolari temizliycem, birazikta toz alsam fena olmaz, ayrica yemek yapip yemem lazim.
Bebisimi unutursam kirilir bana

Bir baska günde görüsmek dilegiylee....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top