0

Hamilelige Alismak


Sevgili GüNLüK,

Birkac gündür yoktum blogumu öylece biraktim..ee insanin basina neler gelinir hic bilinmez helede hamile olunca rahatsizliklar olabiliyo bazen.
Bundan 2 gün önce sabah kalkar kalkmaz basagrisi ve mide bulantisiyla karsilastim. Bas agrim hic olmamisti öyle.
Zaten okuduguma göre bu haftalarda kan basinci arttigi icin bas agrisi olabiliyomus ama mide bulantilarim gecmisti ona bir akil erdiremedim.
Normalde günde birkez bulanan midem o gün 6-7 kez bulandi.
Afedersiniz ne yediysem geri geldi, cok halsiz kaldim, ayrica midem bulandikca bas agrim artti sanki..
Bir an hep öyle kalacagim zannettim, ne yesem olmadi, karnimda ac..
Eee dedim en iyisi ac ac yatayim, zaten yesem geri geliyo.
Öylece sabaha kadar döndüm durdum yatakta..
Arada aclik hissim gitsin diye su ictim.
Sabah esim sagolsun kahvalti hazirlamisti birazda gene geri gelir korkusuyla yemeye basladim, baktimki yedikce basimdaki agirlikta tamamen kayboldu ve kendimi iyi hissetmeye basladim.
Allah'a öyle sükrettim ki!

Esime gece her ' birsey istiyomusun' dediginde tek istedigim dualari olmustu. Demekki bu dualarimizi yüce Rabbim duydu.

Aslinda o gün tek korkum cocugun besinsiz kalmasiydi, yoksa kendim gene sabrederim. Simdi ise cok iyiyiz Allah'a sükür! 16 haftamiza girdik, ee büyüyo artik bebisim. Bu aralar isim ariyoruz ona, gerci cinsiyetini daha ögrenemedik ama..

Ben yokken buralara mesaj birakipta beni unutmayan arkadaslarima cok tesekkür ediyorum..

Insanin sevenlerinin,düsünenlerinin olmasi ne güzel.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top