0

Hamilelik Geçmişim

Bugün cok güzel bir gündü benim icin.
Nedeni disari cikip bol bol gezdigim icin!
Epeydir böyle gezinti yapmamistim.
Alisik degilim evde miskin miskin oturmaya.
Neden mi epeydir cok gezememistim gelelim bu konuya;

Taa bastan alicak olursam, ben bundan 2 bucuk sene evvel 2 aylik hamileyken bebegi kaybettim.
Derken geldik bundan 3 ay öncesine ve yine hamile oldugumu ögrendim tam da istedigimiz zamandi bu bunun icin Rabbime sükürler olsun!
Ve 6 haftalikken gene bebegi düsürme tehlikesi atlattim 1 hafta hastanede yattim, sonra doktor evde bir süre yatmam gerektigini söyledi, 1 ay durmadan yattim belki.
Bana zor geldi bu günler ama bebegim icin tabiki katlandim.
Sonra yavas yavas ayaga kalkmaya basladim,evin yanlarina ciktim arada yürüyüse..vs.
Hemen eve geliyodum cünkü basim döndü bir süre,birazda uzun süre yatmaktan heralde ayakta cok duramiyodum.
Derken gitgide iyiye gidiyo cok sükür!
Simdilerde ise bebegimle 13. haftadayiz ve artik bu sorunlar yok!
Insallah Allah'im bu bebek sevincimizi mutlu sonla sonuclandirir!
Cünkü biz alisiyoruz bu bebise, helede onun hareketlerini hissedince eminim daha güzel olucak...
Allah cocugunu kaybeden annelere,cocugu olmayan annelere sabir versin!

Bu güzel duygulari her insanin yasamasi gerek diye düsünüyorum!

Benimde hamilelik gecmisim böyle iste, paylasmak istedim...
Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top