0

1 yil daha geldi gecti

17 Mart 2002 yilinda evlendik...
Yani dügün günüydü bu gün, yoksa nikah tarihimiz Agustos 2001 de.

Oturdum gecenin bir vakti ve öyle durgun sessizimki!
Icimden birsey yapmak gelmiyor!
Bu günü kutlamakta istemiyorum aslinda...
Evliligim beni cok yordu son yillar belki ondandir!
Birazcik küstüm galiba ben bu evlilige...

Icimi sicacik edecek, yine hayata cok dimdik tutacak, bana sevgi a$ilayacak, adimlarimi daha saglam basmami saglayacak, ben aglarken aglayacak- ben gülerken dahada cok gülecek... vs.
Benim isteklerim bitmez iste böyle!
Ben ev, araba, zenginlik istemiyorum hicbir zaman Allah'imdan, orta halli gecinelim yeterki saglik huzur olsun yuvamizda!
Insan böyle zamanlar daha mi duygusal oluyorki!
Durun be gözlerim baslamayin yine sizde...!
6 yil bitmis, 7 ye adim atacagiz artik..
Yasananlar büyük!
Sevgi hep var!
Saygida var ama bazen kayboldugu oluyor sanirim...
Kirginlik var..
Verilmis sözler var...
Yalanlar var....
Sucluluk duygulari var...
Bir yipratma ve yipranma...
ama diyorumya Sevgi hep var!
Bu gün burada yaziyorsam bu sevginin varligindan!
O sevgi damlalarinin ben yaralarinin sarilip iyice toparlanmasini istiyorum!

Senin resimlerinden derleyip topladim, en ortada uyuyan halin var. Cünkü ben senin en cok bu halini seviyorum:)
Daha cok sevdigim yanlarin var tabiki!

Bu günümü kutlamasanda sana kirilmayacagim kara Prensim.
Inanki öyle!

Gözlerini kapat! Ne görüyorsun?
Anladin sen gerisini....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top