33

Blogumu Sildim

Arkadaslar cogunun haberi yoktur ama düngece ben blogumu sildim evet yanlis duymadiniz!
Ama bilerek degil tabiki!
Yanlislikla blog nasil silinir bunuda benden ögrenin :D

Ee simdi blogumdayim bu nasil oluyor degilmi?
Bastan anlatayim ben simdi herseyi:

Ben Google hayraniyim bilirsiniz eklentilerini illa deniycem, giris sayfamda googledir hep!

Oradan bir eklenti eklemistimki Web sayfasiyla ilgili birseydi, onu begenmedim pek ve silemedimde, derken iste toptan silmisim Bloggerle alakasi yoktur diye düsünmüstüm ama oradaki toplam ne var ne yok hepsi icin gecerliymis silmek :S

Ben kaldim ortada, "gece gece al iste uctu gitti onca zamanlarimi verdigim yazilar, kizima hatira birakacagim günlükler..vs." diye diye saskinca ve üzgünce ugrastim bayagi.

Her türlü yardimlari aradim yine Google'den ve mailler yolladim sorunuma dair.
Hem Türk yetkililere hem Alman...

Ilk cevap Google Yardim Grubundan Merve Hanim'dan geldi bugün ve hemen halletti blogumu geri gönderdi bana :)

Kendisine buradanda cok tesekkürlerimi sunuyorum :)
(Soranlar olmus nasil aldin diye, Yardim Grubuyla irtibata gectim sadece onlar kendileri yapti, ben hicbirsey yapmadim! Sorun yasayan olursa Google'de "Google Yardim Grubu" yazsa bulur).

Bu arada bugün blogsuzluk nasilmis onu yasadim, moralim sifirdi.
Disciye gitmistim birde hem beton gibi durdum, o disime bakarken ben blogu düsündüm :D

Eger blogumu geri almasaydim yeni acmayacagimi biliyordum cünkü hevesim kirilirdi eski yazilar giderse...
Blog icime islemis meger farketmeden, esim bile anladi bunu gercekten bugün :D
Sanki bir arkadasimin ölüm haberini almis gibi hissettim kendimi!

Simdi tekrar buradayim ve yaziyorum :)
Blogum ve blogumun degerli ziyaretcileri her biri ayri renk katan güzel insanlar iyiki varsiniz :)

Aysima'ya da tesekkür ediyorum, blogumu kapandi okuyunca mail yolladi :)

Yazmaya devam :)

33 comments

12/12/08

dedim noluyorrrr? noldu birden gitti dedim...ama birden geri gelmissin - bir oh cekiyorummm!

12/12/08

çok şükür :)

12/12/08

google ın bu konuda acilen geri dönüş yapması çok hoş ve çok nazik bir davranış.nazikten kastım işlerine verdikleri önemden bahsediyorum...binlerce insan var blogu olan,herkes kendini biliyor ama ben eminim gün içersinde pekçok kişinin sorunu oluyordur...
bu şekilde yaklaşmaları ve çözümü mümkün olan sorunu çözmeleri süper ve güven verici...

senin adına ve dolayısıyla olması muhtemel böyle bir sorundan dolayı kendi adıma sevindim...

yinede her ihtimale karşı yedekleme yapmanda fayda var diye düşünüyorum.nolur nolmaz:)

geçmiş olsun:)

12/12/08

iyi ki geri almışsın nasıl aldın peki tekrar bu konuda mağdur olanlar vardır mutlaka

12/12/08

ohh be bende hemen farkettim gün içersinde pek çok kez açıp kapadığım yerlerden biri burası bea :)

Not:Ben de ilk zamanlar şablonu kurcalıyım derken bozmuştum ve kahrolmuştum o gün bugündür pek şablonumu kurcalamam :D seninki daha büyük bi acı tahmin edebiliyorum bloğun tamamen yok olmuş neyse korkunç ama geçti gitti bida elleşme biyerleri :)

Ben de dün MSN de söylediğinden beri girip girip bakıyorum anaaa toptan gitti herhalde diye düşünürken RSS de yazını görünce çok mutlu oldum inan sadece üzülen sen değildin :)) Bir blog ne sevinçler ya da üzüntüler yapabiliyor aman Allah'ım :))

12/12/08

Gözün aydın arkadaşım,
bloguna kavuşmana /kavuşmamıza sevindim... bazen biraz ayrı kalınca kıymetini daha iyi anlıyoruz bir şeylerin... dilerim yüzündeki tebessümlerini hiç bir şey soldurmasın...

sevgiyle kal!

neler gelmiş başına? bir an kendimi düşündüm bende olsam çok üzülürdüm...hepimizin emekleri var tabi haklısın...bloglar kapandığında günlerce yüzümün halini görmeliydin..geçmiş olsun..

12/12/08

yukarıya yorum yazamadım çok üzülmüştüm gittiniz diye tekrar hoşgeldiniz

geçmiş olsun canım ...aman dikkat... bende öyle merakla herşeyi tıklayanlardanım yaa sorma...yeniden hoşgeldin....

aman haaaaa birdaha daha dikkatli oool :)

gecmis olsun canim...

13/12/08

ya bn de dün giriyorum silindi diyor şaşırdım aklıma kötü şeyler geldi acaba bir şeye sinir oldun da sildin diye, ama sonra düzelince acaba bende mi sorun var demşiştim neyse düzelmiş ohhh, şu yedekleme işine el atmak lazım

geri gelmene çok sevindim.gerçekten bloglarımıza bağımlı olduk sanırım.ben de blogsuz kaldığımı düşünemiyorum bile.Çok geçmiş olsun..

13/12/08

blogunu açıyorum bakıyorum blog silindii ALLAH ALLAH diyorum bu kadar zamandır yazarken ne oduki birden bire sildi blogunu dedim ama cevapsız bırakmaz bu soruları ceydaa ablaa çokk şükür burdasınn :)

bi daha sakın gitmeeee

13/12/08

Çok geçmiş olsun.Kabus gibi,kavuştuğuna çok sevindim.Sevgilerimle..

13/12/08

ee gecmis olsun :)

13/12/08

gelmene sevindim
gerçekten de buraya bağımlı olduk mu nedir :)))

13/12/08

en cok dıscı kısmına guldum :))

evet aslında bende farkında dııldım pc sorun olunca pc sız kalınca anladım :P meger gercekten ıcımıze ıslermıs bu arada senın sayende ogrenmıs olduk neysekı gecmıs olsun sende ıyı varsın arkadasım sende renklı ve takıp edılesı bı arkadassın sevgıler ....

evet baya korkuttun bizi ablacım ama düzeldi şükür :) öyle birşey geri dönüşümsüz gerçekleşmiş olsa insanın yazma isteği toptan gidebilir büyük bir kayba uğrayabilirdik.Şanslıymışsın bizde dolaylı yoldan şanslıymışız :)) Bir daha yaşanmaz umarım.

İnsan kafayı yer ya sen onca yaz et
kaç yıllık blog bi de...

13/12/08

Kelebek'im basligi gorunce odum patladi, noluyozzz dedim :))

neyse sonu iyi bitmis :)) herseyi ekleme sakin bi dahaaa bak sonra toptan gidiyorr :P

13/12/08

gecmis olsun
bu gibi durumlar icin yedek almak lazım arada herhalde.

13/12/08

Aramıza yeniden hoşgeldin.Çok geçmiş olsun.Sevgiler...

13/12/08

sen giderseen ne oluuur sıcacık yazıları okuyamayııızzz , iyiki buralardasın hala :)

Vayy ne kötü bir durum. Allahtan sonu iyi bitmiş rahatladım.

Anlamadan dinlemeden hayatımıza girdi ve işledi bu blog sevdası bilmiyorum sonu ne ola?

Aynı durumu bende blogger kapandığnda hissetmiştim, hissettiklerini tahmin edebiliyorum.

14/12/08

Ay Allah korusun.. Blogun silinmesi korkunç!! Birkaç gün kapandı da ne kötü hissettim kendimi ben..

Kurcalama bakiim bi daha bilmediiin şeyleri :P

15/12/08

çok şükür geri getirebilmişsin,sayfana baktığımda göremeseydim yazılarını inan senin kadar üzülürdüm,neyse geçmiş olsun madem hepimize,,

aman Allah korusun ölüm haberi alma arkadşım . Ama blogunda kapanmasın , nasıl hissettiğini anlayabiliyoruz, çok kötü olmuş. Google yardım grubuna teşekkür ediyoruz yeniden seni kavuşturduğu için bize

bunun yedeklenmesi gibi birşey yok mu? hani ne olur ne olmaz yönetim panelinden sen yine yedek al ara ara..

18/12/08

ben yokken neler olmuş böyle..
Bloglar yasaklandığında nasıl üzülmüştüm, üzüntünü derinden hissettim. geçmiş olsun. Allahtan bu konuda yardım eden insanlar var..

20/3/09

ceydaaaaaaa!! acil yardimina ihtiyacim var, nerelerdesin?? yanlislikla blogumu sildim...cok kotu durumdayim...gelebilcek dimi hepsi?? gelmezse naparim ben 3 yillik emeklerim var orada, hersey oranin icindeydi....google yardima yazdim ama donmediler bana? napcam simdi!!!!!

Ayse abla banada bir gün sonra cevap yazdilar ayni gün yazmamislardi zaten. Ara ara durmadan bende yazdigim kisma cvp gelmismi diye bakmamistim ama hic merak etme, blogunu geri veriyorlar, yedegi almak sart insan sok oluyor böyle durumlarda seni cok iyi anliyorum! Biraz daha sabret insallah yarina dek cvp yazarlar.
Bana Google Yardim Ekibinden Merve Hanim yardim etmisti isminide yazarak arayabilirsin istersen.Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top