3

Facebook'tan Derlemeler



Bu yazimiz da degisik olsun, Facebook sayfamdaki iletilerimden derlemeler seklinde...
Bunu en cokta orada hesabi olmayip takip edemeyenlere sunuyorum, keyifli okumalar :)

(Facebook sayfamiz 24 Agustos 2011'de kuruldu)

(28 Agustos 2011)  "Kimin çocuğu varsa onunla çocuklaşsın" - Hz.Muhammed (s.a.v)

(6 Eylül 2011)  Birazdan Türkiye-Avusturya maci var, bize 5 dk. yakinlikta Stadyum ama yinede gitmek nasip olmadi, evden izliycez artik..Disarisi nasil dolu ve coskulu :) Kizimla kafamiza Türkiye yazan bandajlarida bagladik, ailece mac heyecani var bu gece :)
(21 Eylül 2011)  1 ayda 30 kisi olduk sayfada, hepinize katiliminizdan dolayi tesekkür ediyorum ~♥~

(10 Ekim 2011)  Yaşamın acı yanı çabuk sona ermesi değil, bizim yaşamaya çok geç başlamamızdır...

(25 Kasim 2011)  Facebooku böyle twitter gibi kullanan, ne içtiğini, ne yaptığını yazan tiplere sinir oluyorum. Neyse ben bir fincan cay alayim kendime mutfaktan sonra da biraz oyun oynar ve ardindan kitap okur yatarim :D

(5 Aralik 2011)  Rüyamda, ölmem gerekiyordu, aileden birileride bunu yerine getirmek istiyorlardi. Yani kurban edilecektim sanki. Korkuyordum biraz, sonra tam yapsinlar diye beklerken uyandim...(Rüya yorumu yapmayi seven? )

(13 Aralik 2011)  "Ben eşimle tanıştığım gün bütün kadınların cenaze namazını kıldım." (Sami Yusuf)

(15 Aralik 2011)  Evde iki hastasi olan(kizi ve esi), bir dogumgünü cocugu...

(22 Aralik 2011) ''Allah’ı seviyorum sanırdım. Ama anladım ki esas olan O’nun sevmesiymiş. Allah bir kulu severse, onun kalbini kendisi ile meşgul edermiş..'' (Beyazid-i Bestami)

(15 Ocak 2012)  Kizim yine haftasonu güzellik banyosunda, degisik senaryolar kurmus oynuyor...Nerden buluyor o kadar konuyu bilmiyorum, her hafta baska bir konu...Cok fazla kiris burus olmadan elleri ayaklari yikayip cikarsam iyi olacak :)

(20 Ocak 2012)  Kendini yalniz mi hissediyorsun? Yanlis yöne dönüksün demekki...

(22 Ocak 2012)  Neva Perdesi + Cargah Perdesi = ilerleme :P

(25 Ocak 2012)  Kizimi krese getir götür isini bazen sevmesemde, benim evden cikmami sagliyor, hem yürüyüs hem temiz hava almis olarak geri geliyorum mutlu mutlu :)

 (3 Subat 2012)  Insanin cocuguna bakacak kayinvalidesi olup, aksama esiyle bir Kandil Programina gidebilecek olmasi ne güzel degil mi ( °◡° )

(6 Subat 2012)  İdeal bir koca kapıya ayağı ile vurur..Çûnkû ellerinde gül ve cikolata vardır :)))

(17 Subat 2012)  Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum...Ütü yapmayi seviyorum.......diye yazsam ise yarar belki :P

(15 Mart 2012)  Kizimla ihlamur cayi iciyoruz, onun öksürügüne sifa niyetine, bense sevdigim icin :)

(23 Mart 2012)  Ayaklarimi uzatmisim, kucagimda Pc, bir yandan Maher Zain caliyor...Kizim hamurla oynuyor, esim elleriyle pizza yapiyor bize :) (Elhamdülillah...)

(11 Nisan 2012)  Demledigi cayla hava atan, benim yazi yazmami engelleyen durmadan soru soran e$e ne demeli...(Sanirim sabahin intikamini aliyor, bende o gazete okurken vidi vidi konusup durdum :D "Sen tek basinada mi böylesin yoksa evde, hic susmuyormusun" dedi bir ara :P)

(18 Nisan 2012)  ♥ Sevdim seni Mabuduma, canan diye sevdim, Bir ben değil alem sana hayran diye sevdim...♥

(19 Nisan 2012)  Bugün anne-kiz uyuduk gec bir kahvalti yapiyoruz. Günümüz icin henüz plan yok, Rabbim ne nasip ederse onu yasamaya actik kollarimizi...( ☼ Mutlu günler ☼ )

(21 Nisan 2012)  Mutfakta yemek yapmaya gayret ederkene, beni rahat birakmiyorlarkiiii...
Kizim gelmis zaten kücük olan mutfagin tam ortasina oturmus oyun oynuyor...Esim Maher Zain'den Rest of my life parcasini acmis "dans edelim" deyip beni oyaliyor :P Kizim kisa dansimiza " bu cok sacma" diye yorum yapiyor :D

(28 Nisan 2012)  Kizima "kagit" dedirtmeye calisiyorum, "kiyat" deyip duruyor :D 
Haha bugün kizima cok gülüyorum. "Nerde büyüttün bunu" diyorum ayaklarini elleyip :D "Anne aslinda kücük böyle oturuyorumya ondan öyle gözüküyor" diyor bana :D

(8 Mayis 2012)  Bu saatte cayin yanina Eti Puff yemek zorunda miyim :P (Yaa ne büyütüyorsunki, kilo derdin yok nasilsa, ye gitsin) diyen nefsimde haksiz degil hani...

(10 Mayis 2012)  Esime bugün bir derginin reklami gelmis...Ben: Buna abone olmak istemezsin sanirim, yirtiyorumda.. :P O: Ben sana aboneyim o yeter :P Ben: (Siritik bir surat, bu smile gibi) ---> :D

(12 Mayis 2012)  Kizimla esim gizli gizli odaya gidip duruyorlar, cok feci süpheleniyorum bu durumdan...Anneler Günü kokusu aliyorum :P

(22 Mayis 2012)  Tam evin önünde yürürken agacin tepesinde bir kus o an tuvaletteydi sanirim ki burnumun üstüne dogru kondurdu yaptigini :)) Bende neye ugradigimi sasirmis halde güle güle eve girdim ve burnumu milyon kat yikadim :D

(10 Haziran 2012)  Biz evde durur muyuz hic, yoook duramayiz :) Birazdan hazirlanip atiyoruz kendimizi disari, hava bulutlu her an yagmur yagabilir ve biz seve seve islanabiliriz :P

(11 Haziran 2012)  Kizimla balonculuk oynuyoruz, o balon saticisi (5 balonu var :P), bedavaya vermesi cok güzelde bu gidisle iflas edecek :))
Abim, onun gözünde hala kücük oldugumu yazdi bana az önce, duygulandim mi ne...

(13 Haziran 2012)  Gece gece cok güldüm, esim yeni cektigim bir gül fotosuna bakti ve "Seni acemilikten, biraz ilerlemislige cikariyorum" dedi :D Bende gariban, sevindim tabii ilerleme görmesinde :P

(16 Haziran 2012)  Aksami bekleyemeyen kizima kandil hediyesini erken verdik. Fena alisti hediyelere :P Birde her ezberledigi duaya hediye alinacaginida anlasmistik ve en son ezberledigi Kafirun Süresi'nin hediyesini aldi bile :)

(19 Haziran 2012)  Bugün kizimin ögretmeniyle tanistik ve okul icin alisveris listemizi aldik :) Bana kalsin hemen yarin o listedekileri almaya cikarim ama maasi beklemeliyim :P Okul alisverislerini hep cok severim kücüklügümden beri...

(21 Haziran 2012)  Suan ayaklarim su dolu legenin icinde, öylece oturuyorum evin ortasinda :D Bu sene uygulamaya koydugumuz bir serinleme metodu :P

(23 Haziran 2012)  Maher Zain'in albümü bir tur atana dek ütü yaptim, sanirim kafami ütüye degilde sarkilara verince zorlanmiyorum ütü yapmakta :) Yupppyy, ütü hakkinda ilk pozitif cümlemi kurdum :D

 

3 comments

logo süper olmuş kız keşke facebokun geçek logosu bu olsa :)

Tugbacim sagol, evt bayanlara yönelik bir logo olsa keske :P Bende bu düsünceyle bunu denedim ve fena olmadi civil civil :)

Santiyenin Gülü tesekkürler ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top