13

İçimden geldi...


Saat gecenin 3'ü ve ben uyumadan önce biraz seni seyretmek istedim...Aslinda bunu yapmayi herzaman cok sevmisimdir ama ihmal ediyorum bazen...Seni daha cok seyretsem doyar miyim ki?
O melek yüzüne bakarken hemencecik sulaniyor gözlerim...Niye sorusuna cevap vermem gerekirse, bunun icin anne olmak gerek ve o zaman anlarsin (ins.) yavrum :)
Bazen sana yasindan büyük muamele yaptigimi düsündüm simdi o henüz minik olan ellerine bakinca...

Ve suan üstünü actin yine (cogunlukla yaptigin gibi. :P)...Biliyorum rahat degil ama annen birazdan yine yatagin kenarlarina sikistiracak o yorgani, sen  hasta olmayasin diye...

Uyu yavrum uyu, uyu da güzel günlere büyü...
Annen o günleri görecek mi bilinmez ama hep yüreginde hisset bu sevgimi olur mu? Sana cokca "Seni Seviyorum" dememin sebebini biliyorsun, hic unutma: Seni seviyorum!

Seninle bazen kavga etsekte, ben cocuk gibi basit konularda dirdir yapsamda, sen keci gibi inat etmeye calisip gevezelik etsende ve neden-nicinleri onlarca kez aciklamaya calisip hem seni hem kendimi yorsamda...Bazen seni bunaltiyor olabilirim...Ama tek bildigim seni cok sevdigim ve elimden gelen en iyi anneyi olmaya calisip hep senin iyiligini istemem.

Agzindan cikan her annecim lafinin lezzeti icin, yüzümü ummadik anlarda gülümsettigin icin, bana sabirsiz oldugumu defalarca gösterdigin icin, ben aglarken bana mendil uzattigin icin, dua okuduktan sonra bana da sürdügün icin, benim gibi zor bir anneyle ugrastigin icin...Tesekkürler kizim :) Ve Rabbime sükürler olsun seni bana bagisladigi icin. Sana hep hayirli kapilar acip güzel yollarda yürümeni nasip etsin O Yüceler Yücesi...

Seni seviyorum Ece'm :)

13 comments

Natalya
7/11/12

Cok duygulandim...tesekkur ederim..bende de 3 tane kiz var..hepimiz Anneyiz..Sevgiler,saygilarimla..

Anne olmak ne kadar güzel bir duygu değilmi...bende bir anne olarak tüm duygularına katılıyorum...

7/11/12

AMİNNNNN.BENİMDE GÖZLERİMİ DOLDURDUN...KENDINE HAKSIZLIK ETME BİLDİĞİMVE EN ÖNEMLİSİ HİSETTİĞİM(HİSETTİRDİĞİN)KADARIYLEÇOK İYİBİR ANNESİN..

Hadi gece gece amenna da gün ortasında, iş yerinde de insan ağlatılmaz ki :///

Vo kocaman, tüüm kalbimle, enn yüce mertebede kabulü ile AMİİİİİİİİN.

Ya tüylerim diken diken oldu. Allah'ım sizi birbirinize bağışlasın.

canım ne güzel cümleler bunlar.. nasılda içten, nasılda gerçek.. allah onların eksikliğini göstermesin..

7/11/12

Ne de güzel yazmıssınız. İyi ki de yazıyorsunuz ama ne kadar degerli olucak o ilerde bunları okudugu zaman :)

7/11/12

nasıl duygulandırdınız beni belkide bende anne olduğum içindir duygulanmam :)) ellerinize yüreğinize sağlık yüce rabbim sizi ayırmasın...

7/11/12

nasıl duygulandırdınız beni belkide bende artık o annelik duygusunu hissettiğim içindir:)) yüreğinize sağlık rabbim sizi ayırmasın...

Beni de ağlattın :(( Sen çok iyi bir annesin. Yavrun ve eşinle bir ömür boyu mutluluklar canım kuzenim...

Adsız
7/11/12

Insallah diledigin gibi olur. Cok guzel yazmissin

9/11/12

Zeliss döndüü:)döner dönmez ilk bakilacak bloglara bakti bu postu okuyup duygusala bagladi:(
Allah dilayi size sizide ona bagislasin insaallahh..........

İçinden gelmiş gerçekten yoksa bu kadar güzel olamazlardı...

güzel yazı..emin ol oda seni çok seviyor

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top