2

Benden birseyler

Sizce sevgi nedir?
Bence sevgi birseye duyulan sicakliktir. Onu hep hissetmek istemek, onu görmeyi, onunla olmayi istemektir. Ona baska gözlerle bakmaktir, herkesin göremedigi yönlerini görmektir. Bu bir insan sevgisi olabilir, cicek sevgisi olabilir, yahut herhangi birseye duyulan sevgi...ama hepsindede ayni hisler vardir.

Yeniden doğsaydınız ne olmak isterdiniz?
Cok sükür hayatimdan sikayetci degilim tabiki ama olmasini istedigim baska seylerde vardir muhakkak! Mesela bir meslekte yüksek seviyelerde olmayi isterdim, degisik degisik alanlarda bir kurs, okul birseyler bitirmis olmak isterdim, cok yönlü bir hayatim olsun isterdim. Yine kendim olsaydim ama daha kendine güvenli ve kendiyle barisik sekilde!
Sizi en çok duygulandıran iz bırakan şarkı hangisidir?
Öyle belirledigim bir sarki yok ama sözleri bana uyuyorsa moralim bozuksa duygulaniyorum:) Birde hafif ezgi,ilahi türleri beni cok duygulandirir.

En çok etkilendiğiniz şair?
Sairleride ayirt edemiycem, benim icin sairin sairligi degilde siiridir genelde. Siiri gercekten birseyler anlatiyorsa ve bu insanlara güzellikler gösteren bir sairse benim gözümde iyidir.

Hiç aşık oldunuz mu? duygularınızdan bahsedermisiniz?
Tabiki oldum...Esimede asik oldum ve evlendik cok sükür. Ben genelde asik olunca cok belli eden bir insanim! O kisinin gözüne girmeye calisirim mutlaka:)

Hayatınızı değiştiren olay nedir?
Hayatimi bu ana kadar degistiren en büyük olay evlilik oldu ama sanirim simdi ondanda büyük bir olay olacak yani Mayis ayinda bebisimle kavustugumuz an olacak insallah!

Mucizelere inanırmısınız?
Mucizelere kesinlikle inanirim. Peygamberlerin mucizeleri özellikle beni cok etkiler...Hem hayattada bazi mucizeler oluyor aslinda ama biz onu normal görebiliyoruz!

Batıl inanışlarınız var mı?
Batil inanclara inanmam ama batil inanc oldugunu bilmeden yaptigim birsey var mi bilmiyorum..Insallah yoktur.

Çok istediğin bir şeyde karşına engeller çıksa tavrın, duruşun nasıl olurdu?
Aslinda yapim geregi inatci bir insanim, birseyi istedigimde olmali diye düsünürüm ve olmadiginda cook üzülürüm. Ama mantigimla baktigimda olaya herseyin herzaman olamayacaginida bilirim. Yani engeller beni sadece duygusal acidan yenerler.
Başarının tek yolu senden beklenenden daha iyisini yapmaktır. sözüne inanırmısın?
Güzel bir söz...Ben zaten basari icin benden bekleneni yapmam,elimden geleni yaparim! Yani gücüm nekadarina yetiyorsa yaparim..

Bu sözün hala günümüzde geçerliliği var mı? yoksa neden?
Bence cok yok, artik cogu kimse isinin minimum miktarini yapiyo yeterli görüyo. Ama istisnalar muhakkak vardir kendini tamamen basariya adamis kisiler...
Not: Eski blogumdan bir mimdi bu, buraya gecirmek istedim cevaplarini, kendime ait tanitici oldugu icin ;)

2 comments

8/5/09

samimice verilmiş güsel cevaplarını okumak güsel oldu:)
sevgi ve dua ile kelebeğim,,

ne güzel cevaplar böyle

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top