26

3 oldun hee

Kizim...canim...hizla büyüyen mucizem..
3 yil geldi gecti sen hayatimiza gireli :) Allah'im bize seni öyle güzel vakitte gönderdi ki, tam da yeni eve tasinmistik senin haberini aldigimizda ve seninle birlikte sanki evimize bereket geldi. Paradan yana zorlanmadik hic, seninle birlikte bolluk geldi kizim bize :)

Bugün kreste dogumgününü kutlayacaksin, seni özenle giyindirip pastalarinida alip götürdük bugün. Hem heyecanli hemde tedirgindin, saskindinda. Cünkü bilinclendin, bu yil sanki ilk dogumgününmüs gibi belki senin icin, önceleri hatirlamiyorsun.

Annen az önce film izledi ve suan dahada duygulu ...
Hayatta herzaman fikirlerini söyle, kendi fikirlerini!
Bir tane hayatin var ve bunu dolu dolu, ögrenerek, tadarak yasa yavrum...
Annen gibi karamsar olma, gülmeye zorlanma. Yüzünde zaten hep gülümseme dursun.
Ciceklere gül, böceklere gül, agaclara gül, bebeklere gül...Bosver kim ne demis ne yapmis ne etmis, sen sen ol hayatini yasa!
Basaramamak korkutmasin...Hersey tesadüf degil unutma...Bizler hayati hayatla ögreniyoruz, dersleri ondan aliyoruz yanlislarla dogrularla...

Canim kizim bu yazim nasihat gibi oldu ama sana en güzel verecegim sey, en büyük hediye güzel yetismen. Ben bunu yaslaninca görüp sana bakip bakip gururla mutlulukla aglamak istiyorum...

Allah'a hep yakin ol, o seni seviyor. Melekler seninle olsun hep.

Seni seviyoruz.
Iyiki varsin :)

26 comments

28/5/09

selam kızının doğum güünün kutlarım nice nice mutlu güzel hayırlı yıllar dilerim kızın için yazdıkların hepsi benimde düşüncelerim aynı senin kızının dünyaya geliş zamanı bizim içinde aynıydı allah herkesin kalbine göre veriyor...mutluluklar..

28/5/09

ECE NİN DOĞUM GÜNÜNÜ BEN DE KUTLARIM.ALLAH SAĞLIKLI MUTLU ÖMÜRLER VERSİN.SEN DE TORUNLARINI SEV İNŞALLAH.DUYGULARINA BEN DE KATILIYORUM.BEN DE ÇOCUKLARIN HEP ÖNCE MUTLU PLMAYI ÖĞRENMELERİNİ İSTİYOR VE DİLİYORUM.SEVGİLER ÖPÜCÜKLER.

Nice mutlu yıllara inşallah.

28/5/09

Bende kız çocuklarının bereketi ile geldiğini duymuştum.benim kızlarım doğduğunda bizim de hayatımızda güzel gelişmeler olmuştu.Benim küçük kızımla aynı yaştalarmış.Ama aralarında gün farkı var.Allah sağlıklı,hayırlı,mutlu,uzun ömürler versin minik prensese.Doğum gününü kutluyorum.sevgilerimle.

28/5/09

hayatta hep fikirlerini söyle - kendi fikirlerini!

bir anne daha hangi güzel bir tavsiyede bulunabilir ki!

dogum günün kutlu olsum en güzel mucize!

Canım meleğimin doğum günü, senin anneliğinin 3. mutlu yılı, eşinin baba oluşunun 3. gurur yılı KUTLU OLSUN.
ALLAHIM DİLANUR MELEĞİNE HUZUR, SAĞLIK, MUTLULUK DOLU BİR ÖMÜR NASİP ETSİN İNŞALLAH...

dilanur ece; bu yazıyı yazan bir annenin çocuğu olarak, ne kadar şanslı olduğunun bilincince, çok güzel, mutlu, huzurlu bir ömür geçirsin inşallah;)

28/5/09

Minik kizimizin dogum günüymüs:)Nice saglikli yillara.
Canim Kelebekim gercektende kizina verebilecegin en güzel hediye,onun iyi bir egitim almasini saglamak. Ama sen zaten bunun gayat iyi farkindasin. O bakimdan kizin cok sansli.
Tekrardan nice güzel yillara:)

28/5/09

oyyy benım kıbar kızım canım cımcımem buyumus artık 3 yasına gırmıs :)
bence sen onun en guzel hedıyesısın ceydacıgım oyle guzel oyle bılınclı ve duyarlı bır annesın kı
cımcımem cok sanslı bır cocuk ...
ona dogrularını savunması gerektıgını ogreten bır annesı var
senıde kızınıda cok sevıyorum canım
rabbım sanada kızınada bırlıkte paylasacagınız cok guzel bır omur versın....

Çok güzel yazmışsın canım, nice mutlu, sağlıklı yıllar Dilanur Ece'ye....

ALLAH HAYIRLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN MİNİK KELEBEĞE....

28/5/09

Dogum Gunu kutlu olsun fistigin.Ni.nice hayirli yaslara insaallah:))

optuk sizi.
Sevgiler.

Maşallah annesi!
Dogum gününü ben ve Asude de kutluyor. İnşallah dedigin gibi bundan sonraki yıllar ok daha güzel ve dolu dolu gecer. Tatlı yüzündeki gülümseme hiiç eksik olmaz. Gercektende hızlı büyüyen muizelerimiz var bizim :)

iyiki dogdun ecem nıce saglıklı huzurlu bol şanslı ömürler dilerim

28/5/09

Nice yıllara Dilanur Ece cadısı :P

Fulya ablası ile arasında 1 gün var geçen yıl tam da bugünlerde tanışmıştık :) zaman ne çabuk geçiyor be kelebek ablam öptüm kocaman

Nice Mutlu yıllar dliyoruz kızına.

bu mınık balıkımızın doum gunuymus:)
ozaman kutlu mutlu olsun..nıce guzellıkler onunla olsun:)
turkıyeden sevgılerımle..

29/5/09

doğum günü kutlu olsun allah daha nice sağlıklı uzun yıllar nasip etsin inşallah sevdikleriyle

29/5/09

nede güsel büyüyor güsel dilanur maaşallah,üçüncü yaş günüde hayırla kutlu olsun canım,gül yanaklarınızdan öperim ikinizinde,daha nice güsel yıllara beraber girin inş.

29/5/09

yavrunun doğum günü kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah

canım benim,dünyanına bereketle mutlulukla geldi inşallah.
hep sizinle olsun bir ömür boyu.
hemde çokk uzun mutlu sağlıklı bereketli bir ömürle.
sevdiklerinle nice yıllara minik melek

guzel kızının doğum günü kutlu olsun, anne ve babasıyla birlikte nice uzun , mutlu, sağlıklı bol bereketli senelere...sevgiyle sağlıkla kalın

Doğum günü kutlu olsun nice nice güzel yaşları olsun İnşallah:)

30/5/09

Bu hayatta, gerçekten, kendinden daha fazla başkasını düşünmek, onun herşeyine ortak olmak nasıl bir duygudur. Annelik böyle birşey sanırım ya da babalık. tatmak gibi bir isteğim bile olmadı henüz, bu yaşıma rağmen. Okuyunca acaba yine kaybeden ben miyim diye düşündüm..

iyi yıllar kızına..

7/6/09

geç kaldım kutlama için biliyorm ablaa :/ özür dilerim..prensesin doğum günü kutluu olsunn..Rabbim svdikleriyle birliktee mutluu hayırlı sağlıklı uzunn ömürler nasip etsin

12/6/09

ay ay maşallah.allah bağışlasın.prenses pek tatlı.ben de böyle şeker bir prenses istiyorum Allah'tan.allah hayırlı uzun ömürler versin.blogun çok renkli.sevgiler.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top