20

Dogumgünü Partysinden

Kizimin dogumgünü kresten sonra evde kutlanmisti, gerci üzerinden bir hafta gecti ama ben yinede bir iki resim eklemeden gecmek istemedim :)

Kizim cok mutluydu o gün, gerek pastasindaki mumlari üflerken gerekse hediye paketlerini acarken :) Kim mutlu olmazki :P

Bir süre anlatti durdu zaten o güne dair...Hosuna gitti demekki :)

Dogumgünü aksami kizimi uyuttum babaannesi durdu yaninda ve biz gencler ciktik disari saat 22'de. 8 kisiydik, hedef bowling oynamakti ama kapaliydi oynayacagimiz yer, bizde bilardo oynamaya gittik, sonrada oyunlar oynadik oyun salonunda, dart, bogaya binme, langirt, dans oyunu..vs. Sonra saat oldu 2 ve herkes evine dagildi.

Dogumgünün sonrasi gün kendime gelemedim, hazirlik esnasinda mi yoruldum bilmiyorum...

Menüde neler vardi:

Patates salatasi, ortasi delikli kek kalibinda hazirladim ve o sekilde tabaga aktardim güzel sunum oldu, üstüne maydanoz ve kizdirilmis yag-salca gezdirdim.
Bulgur köftesi, cöp sislerde marul ve limon kabuklarinida gecirerek servis yaptim.
Cesitli kanepeler birer lokmalik minik minik.
Rus salatasi
Sadrazam lokumu adinda bir kekli tatli, ilk kez denedim ve begendim.
Elmali kurabiyeler olmazsa olmazim :P
Havuclu toplar, genelde cikolatali kakaolu yapardim bu yil havuclu denedim ve begendim ;)
Sosisli milföy, cok pratik ve cocuklara yönelik oldugundan cok yaparim.
Meyve salatasi, ananas-kiwi-muz ve üzümden olusan.
Yaprak sarmasi, kayinvalidem yapip getirmis sagolsun :)
Zeytinli kurabiyeler, biraz sert oldu begenmedim :S
Kisaca kizim artik 3 yasinda ;)

20 comments

nice mutlu sağlıklı yaşlara Allah onu sizlere bağışlasın maşallah:)

3. yaşgünü kutlu olsun prensesin hediyelerde sevinilmiyecek gibi değilmiş hani:)) Ban bile verseler bu yaşımda utanmam oynarım:))

HEDİYELERİ AÇMASI ÇOK ÇOK TATLI NASIL ANLIYORLAR GÜZELLİKLERDEN YERİM BEN ONU.ALLAH SAĞLIK DOLU NİCE GÜZEL YILLAR GÖSTERSİN HEPİNİZE BİR ARADA SEVGİLER

Ah Ceyda ne kadar iyi geldi bu yazı ve resimler banaaa. Güzel bir gün gecirmissiniz belli. Hergününüz bundan daha güzel olur inşallah. Kızını öpmezsen benim yerime küserim :)

nice nice yıllara ...

Doğum günü kutlu olsun. Ve burada kısa bir süre sonra kızımın doğum günü için çok güzel bir yapılacaklar listem oldu :)

nice yıllara maşallah 3 yaş olmuş
döktürmüşsün sen de elelrine sağlık
mutlu yaşlar

Adsız
8/6/09

maşallah minik prenses büyümüş :)nice mutlu yaşlara inşallah;sağlıkla...

Kocaman olmus prensesin Kelebekim :)) tekrar kutlu olsun dogum gunu nice nice yaslara :)) Bu arada menu de super :))

oYYY KUZUM 3 YAŞINDA MI OLMUŞ :) Nice mutlu seneler, sağlıklı bir ömür geçirsin inşallah.
Kokoşumun hediyeleri de çok güzelmiş, hep güzel günlerde kullansın inşallah...

nice mutlu yıllara doğum günü kutlu olsun prensesin :)

nice yıllara anneli babalı mutlu mutlu inşallah fıstık :)) menüler de süpermiş hani :/ acıktımm!!

nice yıllara inşallah.
hediyeleride çok güzel doğum günü prenseside:))

9/6/09

nasıl guzel guluyor benım canım hep boyle guzel guzel gulsun emı yuzun hep mutlu ol cımcımem benım :)

Harika gerçekten,neler neler yapmışsınız,çok beğendimm..Kızınızın doğum günü kutlu olsun,nice yıllara..

10/6/09

nice yıllara diyim bikez daha,
ama bu parti çok güsel olmuş burdan göründüğü kadarıyla,epey maharetini konuşturmuşun valla hazırlıklar felan:)
bu arada resimlerdeki en sondaki bebeğe tek kelimeyle bayyıldııım,öpüyorum onuda kocaman :D

11/6/09

yaşını daha önce kutlamıştık ama yine kutlayayım nice güzel senelere yüzündeki bu gülümseme için birkaç gün yorulmaya değer herhalde

11/6/09

oh oh ne güsel doğum gününüz kutlu olsun nice nice mutlu senelere önemli ve güzel bir gün geçirmissin buna sevindim:

Üzerinden çok gecmıs ama okuyunca kutlamadan durmak istemedim:)
kutlu mutlu olsun yeni yaşı...nice güzel yaşlara.

nice nice yaşlara canım kızının dogum gunu kutlu olsun...cok keyfli eglenceli geçmiş gorunuyor kutlamanız

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top