17

Çok Hamileyim ^^


Oturdugum yerden kalkamiyorsam, uykusuzluklar had safhaya cikmissa, yere egilip birsey almak iskence olmussa, bol giyince oldugundan daha tombili dar giyince de acayip gözüken bir fizigim varsa, duygu karmasalari yasiyorsam, basit ev islerini bile yapinca kendimi o gün cok sey basarmis hissediyorsam, ayaklarim 37 iken 39'a yaklasmissa...vs. Bunlarin hepsi cok hamileyim demektir ^^

Hamilelik basli basina macera, dokuz aylik bir serüven :) Her annenin ve babanin bu serüvendeki deneyimleri farkli, belki hepsinde ortak noktalar var ama tipki parmak izleri gibi gercekten ayri ayri maceralar...Bunlari bilimsel bir aciklamayla degil, gözlemlerimle söylüyorum tabiki :)
Bu macerada bizleri neler bekliyor hic bilemiyoruz, bugün böyleyiz yarin baska, diger gün bir bakmisiz bebek kucagimizda ve biz inanamayan gözlerle o mucizeyi anlamaya calisiyoruz...Karnimizdayken de biliyoruz ama gözgöze gelince o mucizenin gercekligini daha yogun hissediyoruz. 9 ay karnimda tasidigim sey, bir canli, bir bebek ve ne kadar da masum, dokunmaya kiyilmayacak kadar zarif güzellikte...
Ben bir kez anne oldugum icin bunlari o ani hayal ederek söylüyorum.. Yalniz ikinci kez de ilkinden farkli degil, yine heyecanliyim ve merak icinde o kavusma gününü bekliyorum, daha dogrusu bekliyoruz. Bu defa bekleyen bir abla da var :) Esim ise bambaska duygularda, kendisi ilkinde birsey anlamadigini, asil simdi ilk kez o heyecani daha iyi yasadigini söylüyor :) Ben ise hep hayal ettigim gibi "bir de oglum olsa"nin gercekligine dogru adim atmanin mutlulugunda gidiyorum gündüz gece...

35. haftadan herkese sevgiler :)

17 comments

Ayyy canim allah kucağına almayı nasip etsin saglicakla:))

Ne kadar degerli duygular bunlar. Henuz annelik duygusunu bilmedigimden anlattiklarindaki derin anlami anlayamadim belki. Allah anali babi ve saglikli kucaginiza almayo nasip etsin

12/9/14

Ay maşallah ne güzel duygular ,bence o karnın büyüklüğü bile çok sevimli,Allah bana da nasip etsin inş. hayırlısıyla:)

Allah sağlıklı ömürler versin her birinize. İlk bebek alışma sürecidir derler hep. Eşiniz içinde öyle olmuş anlaşılan. Çok mutlu kocaman bir aile olun inşallah <3

Hatice
12/9/14

ALLAH hayırlısıyla kucagına almayı nasip eder inşallah saglıkla büyüt bebegini.sevgiler..

@makyajlı karelerAmin, cok tesekkürler :)

@Pembe KreasyonAmin, insallah cok tesekkür ederim:) Evt ben de anne olmadan öyle böyle anlayamazdim, yasamadan anlasilamayacak duygulardan...Rabbim zamani gelince isteyen herkese yasatsin.

@Hayal HayallAmin, size ve isteyen herkese nasip olsun insallah :) Evet bu koca göbegin bile yeri ayri, özleyecegim muhtemelen ^^

@sinem pehlivanAmin, cok sagolun :) Evt sanirim o zamanki yasimiz itibari ile de oldu bittiye geldi belki ilki..Simdi 30'un üstünde olunca yaslar daha farkli hayata bakis acisi oluyor hem :)

@HaticeAmin, cok tesekkür ederim, sevgiler :)

12/9/14

Benim üç evladım var,Allah'ın emaneti ama o heyecan ne kadar çok çocuğunuz olsada her seferinde hissediliyor.Rabbim sağ selamet kavuştursun inşallah :)

@Nazlı ÇiçekAmin, cok sagolun :) Allah bagislasin evlatlarinizi, evt her cocuk ayri bir birey ve ayri bir sevgi olarak doguyor...

O kadar uzun zaman olmuş ki blog okumayalı, bunu kaçırmışım mesela:) Allah yardımcın olsun, sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah :)

@emilianataCok tesekkürler, amin :) Ben de eskisi gibi ne yazabiliyor ne de blog okumaya vakit ayirabiliyorum...

14/9/14

Ben şimdiden öyleyim canım :( ben henüz anne olmadım ama inşallah tadarım o duygyu rabbim isteyen herkese versin inş. Öyle duygusal öyle alınganım ki zaten normaldede öyle insandım ama şuan daha beter bi haldeyim çok şişman gibi geliyorum gözüme sanki kimse beni beğenmiyo artık :( öyle acayip bi haldeyim işte :(

@bgül roseSen cok özelsin, hemde ikiz bebek annesi olacaksin, kendini özel ve güzel hisset bence ;) Hamilelik bitince özleyeceksin bile o göbisini ^^ Duygusalliklar da gelip gecici..Rabbim insallah saglikla, kolaylikla meleklerine kavusmayi nasip etsin :)

18/9/14

Amin inş. cümlemizinkini canm :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top