33

Blog Evlilik gibi...

Blogumun yas günü geldi catti yine :) Ee 4 yil bitti ve 5'e girdi.
Bu zaman zarfinda blogumda hic kötü birsey yasamadim cok sükür.
Bazen daha günceldim bazen bir süre yoktum, ama ben hep buralarda kaldim ve buradayim gittigi yere kadar. Evliligi yürütmek gibi sanki blog ( ne örnek ama :D ). Bazen araniz limoni olur blogla ve uzak durursunuz bazende yazdikca yazasiniz gelir :) Tatsizliklar olsada iyi-kötü her daim yinede ayakta tutmaya calisirsiniz blogu. Bence böyle, öyle pes edip gitmeler olmaz, bu bir ask gözünüzü kirpmadan gidemezsiniz :)
Neyse iste bu tanimlamayida yaptiktan sonracima gelelim siz güzel blogumu takip edenlere.
Sizler olmasaniz bu ask devam edemezdi bunu hep söylüyorum! Sizler bu bloga etkinlik, renk ve sosyallik katanlarsiniz.
Yorumlari severek okuyorum ve firsat buldukca geri ziyaret etmek istiyorum. Eger soru sorulmussa cvp yaziyorum mutlaka ama normal yorumlara yazmiyorum genelde. Kesinlikle yorumlariniz cok degerli bunu sakin deger vermiyor anlaminda anlamayin!
Yapacak o kadar cok seyler oluyorki hayatta, blogada belirli vakit ayrilabiliyor, bunuda en cok yazi eklemek icin kullanmak istiyorum güncellemek adina.
Genelde beni ziyaret edenlere öncelik veriyorum blog ziyaretlerimde. Ama beni okumadigi halde gittigim bloglarda yok degil, bir sekilde ilgimi cekmis oluyorlar demekki :)
Iyiki blogum var diyorum bazen, blogumdan tanidigim kisilerle iyi arkadasliklarim olunca :)
Zaten en cok görüstüklerim kendilerini biliyorlar ki onlarin artik özel bir yeri var bende ;)
Blogum birgün kocaman genc bir blog olunca kizimda okur belki beni o zaman :) Zaten tüm hayat hikayemden kesitler ve onun hakkindakiler özellikle onun icin yazildi.
Esim icin ise bir dilek dileyeyim insallah bloguma vakit ayirmaya calisir ve okur :P Yogun calistigindan falan okuyamiyormus ama biraz bahanede yok degil bu lafta, cünkü ayda birgün neler eklediysem göz atabilir istese :P Önemli olan okumak istemek tabii zorlayamamda, isterdim bunu o nedenle :)

Nice nice yillara blog, senin icin bir Sacher Torte kesicem evde ve yicem :D ( Avusturya'ya özel bir pastadir ve en sevdigim pastadir, birgün bundanda bahsederim ins. )

Blogumun gecen yilki yildönümü yazim icin BURAYA,
Blogum hakkinda yazdigim bir mim icin BURAYA :)

33 comments

25/10/09

maşallah ne kadaruzun zaman olmuş hep devam etmesi dileğimle sevgiler

Maşallah daha nice yıllara inşallah o zaman sen benim blog aplam oluyorsun:)) Ben daha 1 seneyi bilem dolduramadım:))

25/10/09

nice uzun yıllara inş bende böyle uzun yıllar devam edebilirim:)))

bilgisayarımı seviyorum çünkü içinde arkadaşlarım var...

nice yeni yıl dönümlerine ve böyle keyifli yazılara.

sevgilerimle kelebek gibi.

cnm daha nice yıllarda blog kardeşliğimizn sürmesi dileğiyle:))

Canim, iyiki var blogun ve insallah biz yaslanana kadar devam eder : )
Bu arada evdeki net baglantim bugun kesilmesi gerekiyordu, halenn kesilmemis, fisat bu firsat hemen ziyarete geldim : )
Ozluyorum sizleri.

25/10/09

NİCE NİCE YILLARA İNŞALLAH KELEBEĞİM.O PASTAYI ÇOK MERAK ETTİM LÜTFEN ÇABUK YAZ

daha niceee bloglu yillara ve guzel arkadasliklara ins... Dile kolay, zaman ne cabuk geciyor... Tekrardan sizi kutlar ve hayirli gunler dilerim. medinem

25/10/09

darısı başımıza diyelim:)
tebrikler...

Canım nice senelere!
Sevgiler...

vay be,4 yıl bitti ha :) çok güzel bi duygudur eminim..benim daha 2 ay dolmadı ama ben bile bağlandım :) seni düşünemiorum..daha nice yıllar burda olursun inşallah..

nice yıllara;)

Dile kolay maşallah. Tebrik ediyorum seni. Olduğun gibi samimisin. Daha nice senelere o güzel yazılarını okumak dileğiyle. Hayata farklı bir bakış açısısın.

canım bloguna nice seneler... Sacher Torte'a bayılırım benim içinde ye ;)

Adsız
25/10/09

nıce yıllara :)

canım maşallah nice uzun yıllara hepberaber:))

İyi ki bu blogun var:) Eşinin blogunu okumadığına inanmıyorum. Seni şımartmamak için demiyordur.

26/10/09

blogla olan ilişkinin örneğine bayıldım arkadaşım,ve bendende bi happy birthday bloguna:D

mutlu yıllarrrrr sanaaaaaaaaaaa :PPP

26/10/09

wawww uzun zamandan beri yaziyormussun,ama tanismak bugune kismetmis...

Geriye dönüp baktığında sen de başkaları gibi yaptıklarının farkında olacaksın.. yüzlerce düşünce, fikir alışverişi, dostluk, kızına bıraktığın güzel bir hatıra.. hayattan murad edilen başka nedir ki.. nice yıllara :))

canımcığım blogcuğunun doğum günü kutlu olsun. nice nice yıllarda güzel güzel anılar paylaş inş. bizlerle. seni ,kızını ve bloğunu seviyorum...

Nice nice yaşlar diliyoruz, blogdan ve blogcu dostlardan vazgeçmek bizim için de imkansız artık aileden biri gibi oldu sanki değil mi..sacher torte ye baktım hemen görsellerden tarif varsa istiyorum...sevgiler

Nice nice yıllara...

28/10/09

ooo maşşallah sen bu gidişle çeyrek asıra doğru gidersin he valla nice yazılara bu arada sevgiler:)

31/10/09

maşaallah diyorum aplacımmm iyikii açmışsın bilogunu iyiki tanımışız seni melek kalpli aplam benim :) öperimmm :*

Sabırlı ve sebatkar insanları herzaman taktir etmiş özenmişimdir.Gelip geçici bir heves değilmiş demek ki...
Umarım bende sizin gibi uzun seneler yazarım...
Sağlıcakla kalın.

Adsız
3/11/09

daha nice güzel günlerde kullanirsin insallah

Adsız
13/9/10

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

16/11/10

Nice senelere! Valla benim esim de okumuyor, anca duzeltme var mi diye okumasini istersem. Gorev icabi yani. Yazacak konularinizin bitmemesi dilegi ile...Sevgiler, Didem

Adsız
26/5/11

cok sey ogrendim

14/1/12

burda çok güzel yazılar var... bizim sitemizde yazar olmak istermisiniz? http://www.haydili.com

saygılar
tolga@namotto.de

Sizi tebrik ederim .Yeni blog yazmaya başlayan biri olarak inşallah bende sizin gibi başarılı bir blog yazarı olurum.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top