6

Eti Puff'cular


Azönce canim tursu cekti ama bugün aldigimiz hazir tursuyu bir türlü acmayi basaramadim ve "herseyde bir hayir vardir, demekki yememem gerekmis" diye düsünüp tipis tipis geri geldim :P
Bugün kizimla güzel bir gün gecirdik evde; sohbet ettik, oyun oynadik, nota ögrendik, kitap okuduk, birbirimizi gidikladik, bolca ivir zivir yedik (özellikle Eti Puff, esim "sizin gibi EtiPuffcular görmedim" diyor :P)... Kizimi mutlu edebildigimi görünce ben daha fazla mutlu oluyorum :)

Ney icin nota ögrenirken beni durmadan tesvik etti, "anne az daha ögren, bu sayfa bitmeli yoksa seni gidiklarim..." :P gibi. Bu arada biz gidiklarim yerine pitislarim diyoruz aramizda :)
(Ney demisken, kursa basladim ve Cuma aksami ilk dersim vardi, umarim birseyler ögrenebilir ve belki ileride burada üfledigim birseyleri sizlerle de paylasabilirim, bunu düsünmesi bile harika...)

Kizimla gecirdigim güzel güne geri dönersek eger: Agzima kuru yemis doldurma kisminda pek eglendi kücük hanim :)) Özellikle en sert olanlari seciyorki benim o surat ifademi yine görmek icin, "ayy disimi kiracaksin kizz..." falan derken bu sözler ona pek keyif veriyordu...
Sonra leblebiyi sevmedigini söyledi bana, ben de aslinda leblebinin leziz oldugunu ve cok sevdigimi ifade ettim... Hatta taaa cocukluguma gittim kisa bir süreligine, leblebi tozu satilirdi ve kamisla icimize cekerdik, ne cok severdim onu... 9 katli gofreti, bonibonu, büyük balonlu sakizlari, kareli petit bisküviyi...
Insanin cocukluguna gidip onlari hatirlamasi bile yüz de bir gülümseme birakiyor :)
Suan tüm tatlilar elimin altinda ama o zamanki gibi leziz gelmiyor...

Siz cocuklugunuza gider misiniz bazen ve yüzünüzde gülümseme birakir mi hatiralar?


6 comments

25/11/12

bu ne güzel muhabbetler ne güzel bi anne kız diyaloğu kıskandım valla ;) Rabbim bize de böyle bol muhabbetli bol gülücüklü mutlu mesut yuvalar nasip etsin inşallah

çocukluğumuza gelince aaah ah neler neler özlenmiyor ki saysak burdaaaan taaaa Şam'a yol olur valla :) ama en çok çocukluğumun saflığını özlüyorum herkesi tek kefeye koyup herkesin iyi taraflarını gördüğüm herkesi çok sevdiğim o günleri gerçekten çok özlüyorum...

25/11/12

Kızınızla hep böyle güzellikleri paylaşır yaşarsınız inşallah.

Leblebi tozunu bende severdim...

ÇOCUKLUĞUMUZUN HER ANI ÖZELMİŞ BUNU ŞİMDİ ANLIYORUM
HİÇ BİR ŞEYİN ESKİ TADI YOK
BU ARADA NEY KURSUNU KISKANDIM DOĞRUSU
EN YAKIN ZAMANDA BURDANN PAAYLAŞIMINIZI BEKLERİZ HAYIRLI SABAHLAR

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz hep böyle dolu dolu güzel olur inşallah. Ney çalışmanızda da başarılar diliyorum. Benimde merakım var fakat vaktim kalmıyor. O leblebi tozlarını, bonibonları bende hiç unutamıyorum. Arap kızı sakızlar,fırıldaklı sakızlar,taş devri cipsi.. vs vs hepsi güzeldi. oyunları ayrı bir tatlıydı. :-))

27/11/12

Cocukluk cok guzel anilar barindiran gecmis demek cogumuz icin hamdolsun.. leblebi tozu benim sabah aksam yediklerimdendi.. kürtböregi dedigimiz pudra sekerli börek hersabah muhakkak okula gitmeden yenir.. sabahin gun aydinlandigi saatlerde bakkala gelen halk ekmegine alinan sirabiletleri... oyy gittim yine ozamanlara ..tesekkurler paylasimin icin eskilere gittim yine ..cocukluk guzeldir... bosa dememisler.. keske hep cocuk kalsam dizimdekiyarayi en buyuk aci sansam...

29/11/12

ahh ahh hatirlatmazmi,her an her sey,her ani cocukluguma götürüyor beni..tadelle,hobby,eti cin,eti puf,ve daha birsürüü sey:)
Dila ile ikinizin abur cubur atistiridiginizi hayal ettim simdide eminim cookk tatlisinizdir;-)
Masallah size canim benim...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top