11

Bir ucak daha düstü

Bu sabah her zamanki gibi kursuma giderken gazetemi aldim metro duraginda bedava günlük gazete bulunuyor hergün. Bas sayfada o kaza yapan ucagi görünce bir an dondum sanki, sonra actim ve ayrintilari okudum, ucak 3 parcaya bölünmüs.
Son yillarda Türk Hava yollarinin kazalari cogaliyor mu ne?!
Kursta bu haberi konusurken, ucaklarin kalitesiz oldugunu iddia edenler oldu, gercekten öyle mi acaba?
Insallah daha böyle bir kaza olmaz yaa :( Ölen yakinlarinin basi sagolsun, Allah rahmet eylesin!

Kendimi ucakta hayal ettimde ayni durumda ben ne yapardim? Insan nasil panik olur kimbilir, "ölüyorum göz göre göre" diye düsünürdüm, ama demekki ölme vakti gelmeyenler öyle durumda bile kurtulabiliyormus.
O ucaktan cikanlar daha ucaga binebilirler mi acaba?

Son zamanlarda ölümle ilgili cok sey gözüme carpiyor ve hepsinde de ölüme hazir olmadigimi hissediyorum, daha eksiklerim var, hazirlamam gerekenler var... Ama ölüm beklemez ki!...
Allah'im sen icimdekileri biliyorsun, herseyin hayirlisini nasip eyle ne olur, en öncede senin sevgine yogunlasmama, sana layik olmama...

11 comments

Kelebek'im basligi okuyunca baska bir tane daha mi dedim :( Korkuyorum ben cookk :(

26/2/09

cok aci bir olay canim evet dün bende sok oldum:((Allah ölenlerin mekanini cennet etsin cok üzüldüm...

26/2/09

ay kalbım cıktı sandım baslıgı gorunce bırtane da mı ? dedım moonsun gıbı neysekı degılmıs gercekten cok uzucu bır haber bu allah olenlerın yakınlarına sabır versın

Amin, hepimiz için aminnn....

Kaza ise çok çok üzücü, Allah korusun tekrarlarından...:(

Gerçekten çok üzüldüm ben de. Allah rahmet eylesin hepsine. Ama bugün haberlerde tam tersi, kulenin suçlu olabileceğini, hatta o yüzden kule kayıtlarını vermediklerini duydum. İç seslerine de katılıyorum Allah ölümün de hayırlısını versin...

27/2/09

ölüm ne zaman gelirse kaçış yok ben çok endişeli değilim kaçarak yaşamaktan da yana değilim takdiri ilahi neyse o

Uçaga ben bir daha nasıl binerim onu düşünüp duruyorum. Çok korkunc birşey. O ucagı öyle televizyonda izleyince kalbim hızlanmaya başladı. Rabbim ölenlerin ailelerine sbır versin ve kazazedelere bu şoktan bir an önce kurtulmak bu kötü olayı unutmak için sabır versin. Aiialhatan herşey 5 saniyede olmuş bitmiş. Birde ucak en yukardayken düştügünü düşünsene? O zaman ben herhalde ölmeden önce kafayı yerdim. Aklım alıyor cunku bir uçagın düşmesini. Rabbim bir daha göstermesin.

Adsız
27/2/09

Allah herkese ölümünde hayırlısını versin :/ ne zaman ne olacağı belli deil gerçekten.Kazazedelerin yakın zamanda psikolojiksağlıklarına kavuşmaları temennisiyle Allah vefat edenlere de Rahmet eylesin ..

28/2/09

aminnnnnnnnnnn arkadasım aminnnnnnnnnnn :(( Allahtan rahmet dılıyoruz aıllelerıne sabır ben yaklasım 32 yıldır bınemıyorum ısparta ucagının dusmesınden bır gun once adana ızmır seferınde dehset ruzgar vardı kasırga gıbı turbulanta bayagı surdu onumdekı koltuga yapıstım ve haa gıttık dedım parcalanacagız aksam eve geldık sabah ısparta ucagını duyunca sok oldum sımdı ucaktan korkuyorum afettt korkusu bastı Allahım beterınden korusun hayırlı olum versın yarabbımcumlemıze :((

1/3/09

...! demek istedim sadece!

3 nokta.

4/3/09

ölenlere Allahtan rahmet diliyorum kalanlaraysa sabır:(Rabbim bidaha yaşatmasın acı bir olay gerçektende,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top