10

Tad, tuz, salca, baharat...lazim

Sevgi günü herkesin iyi gecmistir umarim.

Gereksiz bir gün degil bence, sevgiyi unutanlar belki bugün hatirlar yahut esine incelik pek yapmayan belki bugün yapmistir vesileyle. Tabiki önemli olan bir gün degil her an hatirlanabilmek! Ansizin yazilan güzel msjlar-notlar, sürprizler, kocaman bir icten gülümseme, sevgiliye yapilan sevimlilikler... Bunlar daha güzel ve degerli oluyor.

Bugün bazisi hicbirsey almamistir sevdiginden, bazisida belki ev araba gibi büyük seyler aldi hediye olarak. Eslerimizden cok degerli birsey beklemeyelim bence, önemli olan maddi seyler degil, parasi olan herkes alir onlari.

Ben genelde hep hediye ivir zivir beklerim böyle günlerde ama nedense bugün ben bir isteksizdim ki anlatamam! Yani esim kutlamasa hatirlamasada hicbir önemi yoktu.
Niye böyleyim diyede sordum kendime ama bu derin mesele...
Ben hicbirsey yapmadim bugüne özel, pijamalarimla dolastim. Esimde eve alisverise gitmisti, gelirken birer gül almis kizimla bana, yanindada güzel bir kalp vardi, bir pakette sevdigim bir cikolatadan almis :)
Kizim benden cok sevindi bunlara :)

Yemek yedik ve esim ise gitti.
Özel hicbirsey yapmadim bugün...

Tadim yok...Yemegi yerken bunu anladim, bu siralar ne yiyorsam sirf mecburi beslenmem gerek diye yiyorum.

Esimle birbirimize vakit ayiramiyoruz, ben kursla ev cocuk arasinda, o isle ev arasinda gecip gidiyor belkide ben bu yüzden böyleyim.
Epey oldu basbasa disari cikmayali mesela.
Son zamanlar o isten geldi ben uyurkenleri, sabah o uyurken ben gidiyordum kursa, ben eve gelincede o gitmis oluyordu. Yani birbirimizi az gördük sadece uyurken. Gerci bir yönden iyi oluyor insan birbirini özlüyor biraz.

Sanirim benim sorunum kendimle, kendimle daha barisik olmam lazim, kendimi begenmemeyi birakmam lazim, ne yapsam bile kendimi yeterli göremiyorum neden perfeksiyon bir insanim ben böyle! Herseyi kendimden dört dörtlük bekliyorum yapamayinca kendime kiziyorum sanki...Kalbime gönlüme daha cok sevgi lazim daha cok...

Bu berbat bir yazi oldu ama yinede yayinliyorum sonucta suanki duygularim.

Sevgiyi dolu dolu fazla fazla her türlü yasayacagimiz nice günlere!

10 comments

14/2/09

berbat değil, kesinlikle çok güzel bir yazı, ben kendimden çok şeyler buldum, dönem dönem oluyoruz böyle ceydacım, senin bu içten, komplekssiz, doğal anlatım tarzına da bayıldığımı belirtmeliyim, sevgiler canım.

14/2/09

'Sevgide güneş gibi ol,
Dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol,
Hataları örtmede gece gibi ol,
Tevazuda toprak gibi ol,
Öfkede ölü gibi ol,
Her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol.'

(Mevlana Celaleddin Rumi)

İnsanın kendini geliştirmesi güzeldir ama değiştirmesi her zaman güzel olmayabilir. Gelişmeye çalış ama değişmeye ve etrafındakileri değiştirmeye çalışma çünkü bu insanı yorar. (Bence :) )

15/2/09

Hepimizin sevgililer günü kutlu olsun.

15/2/09

güzel bi sevgililer günü olmuş senin için apla ^_^ bugünn sanaa bii süprüüssss hazırlattımm :P mektubumla yollayacağımdırr sabret :D

15/2/09

canım geçti ama sevgililer günün kutlu olsun dönem dönem oluyoruz böyle geçer merak etme ama kendine haksızlık etme gün içinde yaptıklarını bir gözden geçirirsen iyi olan çok şey olduğunu görürsün sadece alışkanlık oldu diye onları farketmiyoruz

Canim benim, siz birlikte olduktan sonra hic bir seyin onemi yok :) Ask sevgi hep yaninizda olsun yeter :))

16/2/09

bence çok hoş anlatmışsın duygularını canım,fazla görüşemeyince eşiyle insan böyle hissedebiliyo,bende şu geçen 1 ay için aynı duygulardaydım,muhabbetinizin eşinle dahada artmasını dilerim,bide şu resimdeki çikolatalar benim en sevdiklerim,görümcem almanyadan gelirken herkese 1 kutu getirir bana iki kutu getirir:D sağolsun,resimde onları görünce gülümsedim aklıma geldi birden,evde var hala ama malum biliyorsun diyetteyim,yiyemiyorum,neyse sevgi dolu güsel günlere canım,,

16/2/09

ne güzel bugünlere özel kalpli cikolatalar yapmalari,bizim buralardada pek bir özenli süslenir paketler afiyet olsun raffaellonun tadina doyum olmaz..sevgi dolu günleriniz bol olsun..yüzünüzdeki gülücüklerinizde hic eksik olmasin..

O kadarını bile görmedim ..
Gecmiş sevgililer günün kutlu olsun :)

bu yazıyı yazarkenki ruh halini anlıyorum, ama kendine haksızlık ettiğini yazmadan geçemeyeceğim. bir çok meziyeti olan, mücadeleci, ilerleyici biri nasıl kendini beğenmiyor anlamış değilim. bence kendini çok sev çünkü sen bu sevgiye değersin:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top