11

Davos Ekonomi Zirvesi

Politika sevmem, ilgilenmem bu konulardada hic yazmisligim yoktur zaten. Gerci bu israilin yaptiklarina karsi yazmamak ne mümkün ki...
Bu konuda birkac kisiden tepki aldim, israilin yaptiklarini cok begenenler sanirim bunlarda. Hatta birisi cvp hakki vermeden laflari saymis engellemis, zavalli...

Neyse konu bu degil zaten. Dün ki tüm dünyaya damga vuran o dakikalardan bahsedecektim ben. DAVOS Ekonomi Toplantisi'ni tesadüf izledim ama tamda basbakanin ayrildigi kismi falan.

O israil basbakani ne saygisizlik yapti sesini yükseltti onlari göremedim pek ama netten okudum biraz.

Sayin Erdogan'in böyle yürekli ve onurlu durusu beni öyle sevindirdiki...
Hangi ülke basbakani böyle birsey yapabiliyor? Bazilari bir yarasi olursa iclerinde sakliyorlar cesaretsizlikten, boyun egiyorlar ve realist olmuyorlar.

Böyle büyük bir toplantinin dakikalari herseyi organizeli olmasi lazimken! Birilerine fazladan dakika konusma hakki diye birsey cok sacma!

Arap ülkelerinin basbakanlari düsünsün biraz, böyle konusmak onlara da yakisirdi!

Gazzeliler cok sevinmisler, "Erdogan artik bizimde basbakanimiz, böyle basbakaniniz oldugu icin gurur duyun"..vs. dediler TRT'ye.

Tüm dünyadan önemli kisilerin oldugu bu yerde Erdogan bu önemli konuyu konusmakla cok iyi yapti bence, bu toplantiyi cok iyi kullandi!

Insallah haksizliklar karsisinda önünde kim olursa olsun hakkini arayan nice nice liderler olsun Türkiye'de. Bu vatan topraklari kolay kazanilmadi! Ne büyük önderlerimiz var tarihimizde.

Hem biz koskocaaa Osmanli torunlariyiz :) (Birde su Viyana'yi alsaymisizya eskiden geriside gelirdi belkide, ahh Viyana ahhhh :) )

Neyse iste, bu konudada yazmadan gecemedim :)

SananaAki arkadasim sende cok güzel yazmissin, sevgiler.

11 comments

30/1/09

Benden de kocaman bir tebrik basbakana :))

30/1/09

çok güzel yazmışsın aynen katılıyorum böyle bir çıkış lazımdı çok iyi oldu

Her bir cümlenin altına imza atıyorum tek tek :)

31/1/09

Ben de o toplantıyı tv den canlı canlı izledim... Başbakan Peres'in laflarına iyi bile dayandı... İlk el işaretini, parmağını sallayarak yapan da Peres di... ve bu adam Nobel barış ödülü almış bir isim... Başbakanın tepkisini ayakta alkışladım...

Güzel yazınız benimde dikkatimi çekti...

31/1/09

Bizimde ne cocuklarimiz, genclerimiz ölüyor!

Neden basbakan onlara gögüs gererek birsey demiyor?!

bende en cok bunu merak ediyorum!

canim kelebekgibi, insanlarin fikirleri bazi yerlerde ayrilabilir, ama bu fikirdir ve anca cok fikirliler anlasabilir. umarim bu dedigimi yanlis anlamazsin, fakat ben basbakani tebrik etmiyorum - ha söyle ki, peresin diklenmeside güzel degildi, basbakanin sözü bölünmeside - fakat orda diklenmesi türkiyenin sadece cicekcilik ekonomisine yaradi (evine güller serpistirdiler ya hani!)! keske bizim cocuklarimiz öldügünde, askerlik yan gelip yatma yeri degildir diyecegine, baska türlü davransaydi.

ama senide kinamiyorum canim sakin yanlis anlama - saygi duyuyorum, basbakanini seviyorsun, bu güzel birsey olmali!

Aycicim fikir ayriliklari olmasi benim icin hic problem degil, hatta böyle ayriliklar sayesinde insan genis görüyor degisik taraflarada bakmis oluyor.
Basbakan'i yahut onun partisini tutmuyorum bunu belirteyim zaten ben Viyana'da yasiyorum biliyorsun.
Bizim ülkemizde olan terörle ilgili büyük sorun senelerdir var ve Basbakanin terörle mücadeleye destek verdigini biliyorum. Terörü savunmuyorya adam ne yapabilirki terör konusunda askeriyeye sinirsiz hak taniniyor. Kesinlikle bizde ölenlere göz yumuldugunu bu yüzden düsünmüyorum! Ama basbakanin gidip orada bizim terörümüzü anlatmasi olmazdi heralde, sonucta kendi ülkeniz temizleyin derler, onalara ne. Basbakanin baska ülkenin ezilmesine göz yummamasi cok güzel bence, bu gösterirki ne kadar barisci bir milletiz, savasi sevmiyoruz!
Buradaki konu ülkeler arasi yani terörle kiyaslanamaz.
Terör ülkemizden ne zamana tamamen siyrilir bu da mechul, askerlerimiz bu ugurda savasiyor canlarini kaybediyorlar vatan ugruna, bu tabiki cok üzücü özelliklede aileleri icin. Ama baska türlü nasil mücadele edilecek ancak askeri sekilde oluyor iste, kendi icinde o taraflara bomba atamaz heralde Türkiye.
Umarim Türkiye icin ve tüm dünya icin hep baris olur!


Diger arkadaslar sizlerede cok tesekkürler yorumlarinizdan ötürü :)

31/1/09

evet hakklisin, orda sizin derdiniz bir yana, asil bizim askerlerimiz nolcak deseydi :) sacma olurdu :)

benim aslinda tepkim, insanlarin böyle bir mesele yüzünden olayi büyültüp basbakani süperbakan yapmalari oldu!

orda dedigin gibi bir sorun var ve o konusuluyor. pereste kendi ülkesini savunacak haliyle. fakat sana saygim sonsuz, SIZ ADAM ÖLDÜRMESINI cok iyi bilirsiniz demesi, bana göre irkciliga giriyor.

ama hersey bir yana, viyanayida fethetmeliydik be kelebekgibi, o zaman simdi ayni ülkede oturuyor olurduk :) ki uzak bile sayilmayiz ;)

iyi haftasonlari

Ben de tebrik ettim dün her kanalda izledim yetmedi bugün de internetten baktım. Yaa adam bastı gitti hiçbirini sallamayarak. Bize de böyle bişi lazım zaten boyun eğecek biri değil =)

:))) helal olsun kelimesini bu kadar üst üste kullandığımı hiç hatırlamıyorum gerçekten çok kaliteli bir davranıştı ben yaptığında gerek siyasi olsun politik olsun hiç bir yanlış görmüyorum beğenmeyen küçük oğluna almayıversin :D:D:D yazıma olan desteğin için de ayrıca teşekkür ederim ablam :)

2/2/09

bende senin gibi tevafüken izledim görüntüleri diyebilirim,ve fikirlerine katılıyorum,başkaları ne der diye yaşamak korkaklık üzerine ve karşındakinin müsade ettiği ölçüde bir yaşam olur bence,cesareti güseldi gerçektende,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top