14

Boyayin beni renklerle...

Bazen kendimi taniyamiyorum!
Renklerimden uzaklasiyorum ve bir grilik siyahlik geliyor üstüme hic sevmedigim sekilde.

Bugünde taniyamadim kendimi sevmedim renksizligimi, bir süre tanismaya calistim kendimle :)

Icimde firtinalar kopuyordu, sebebide yok gibi.
Bir bunalma, icimde daralma...vs.

"Noluyo sana, kendine gel pisssst" dedim arada bir nefsime.

Nefsimi terbiye edemedim gitti zaten, sevmiyorum onu, benim istedigim gibi olmuyor, beni kendine uydurmaya calisiyor durmadan.

Kizimda tam bugüne özel biraz yaramazdi hemde hasta ondan, bronsiti geri geldi maalesef, gecen gece hastanede aldik solugu öksürük krizi geldi cocuga durmadan öksürdü durdu, simdi daha iyi cok sükür, basladik yine buhar tedavisine evde.

He nerde kalmistim, kizimada birkac kez " kizim anne bugün biraz kötü az yalniz kalayim " falan dedim. Cocuga yanlis davranmaktan korktum. En ufak hatasinda abartmaktan korktum.

Gerci biraz azar isitti benden, biraz sesli kendini anlatma- hatasini anlatma da diyebiliriz buna.

Esim uyaninca discide randevum vardi ona gittim, disciden sonrada dolanicam biraz dedim onada. Aslinda ondanda birseyler bekledim "Ne oldu seni iyi görmedim pek, neyin var"..gibi.

Discide canimi acitti bugün, epeydir böyle terlememistim discide...

Düsündüm durdum gezinirken...

"Bir psikologa mi gitsem acaba"

"Neden sebepsiz böyle oluyorum, yahut ufak sebeplerde mutsuz oluyorum."

"Eskiden daha cok gülümserdim"

"Beni pozitif biri zannedenleri yanilticam bu defa :D"

"Bu siralar birseyler yapmam gerek aktiviteli"

"Gececek merak etme..."

"Allah'im sen hep yanimda ol, yardimini esirgeme benden, gönlümdeki sevgini cogalt, nefsim seninle arama girmesin hicbir zaman!"

14 comments

22/1/09

Amin canım.Oluyor bazen.Hastalıklar,zorluklar,hüzünler hep var bu hayatta.Geçici olur inşallah.Allah gönlüne huzur versin.En önemli şey bu.Zaten içinde Allah aşkı olan insansın. En kısa zamanda geçer inşallah.Sevgiler:))

Amin, Allah gönlüne ferahlık ve huzur versin, her şey gönlünce olsun inşAllah...

23/1/09

Emin ol geçicidir eğer belirgin bir nedeni yoksa tabi Ceyda'cığım. Havalar çok değişken bu da ruhumuza yansıyor elbette. Kızına da sana da geçmiş olsun..

Hepimize olan durum Kelebek'im, biraz yalniz kal, kafani dinle, yepyeni bir hobi bul kendine :)) iyi gelecektir :)

canım yaaa
insanın böyle zamanları olur
bu zamanlarda zevk aldığın seni mutlu eden şeylerle uğraşsa faydası olur belki

23/1/09

bazen insan oluyor böyle ama farkında olman içinden çıkmaya çalışman güzel bence bu tecrübeler insanın farkındalığını arttırıyor

Adsız
23/1/09

Benim de üstüme gelir arada böyle ağır bir hava. Çok nedeni varmış, bir hafta belki daha da önce dinlediğiniz ağır, dertli şarkı bile birden etkilyebilirmiş. Sevdiklerinle daha sık birlikte olup daha eğlenceli birşeyler yaparsan gider o sıkıntı meraklanma =)

23/1/09

bakiniz, hava cok gri soguk ve yagmurlu - hani stuttgart - viyana - pek farkli degildir - ondan olmasin ?!

bekle mevsim degisesiye kadar, eger hala grisen ben sana bir TUBE FARBE yollarim ;)

Amin canim amiin! Bazen bende kendimi cok kotu hissederim. kimseyle konusmak istemem, yalniz kalmak isterim. Cunku birileri etrafimda oldugununda onlari kirmaktan korkarim. Insallah biran once ski deli dolu rengarenk kelebek olursun :)

24/1/09

amiiin canim..ne guzel dualar bunlar, amiiiin...

ama ama daha simdi senin hayat dolu ve sevecen oldugunu yazmistim diger bloguna ben..ama olur boyle seyler bazen dimi? Canim benim Rabbim ferahlik versin gonlune insaallah...

hadi yaz biseyler, iyisin dimi?

24/1/09

ya şimdi herkes aynı şeyi yazacak ama oluyor bazen böyle mutlulukların heyecanların o kıpır kıpır günlerin belki tadı bu güünlerin acısını bildiğimizdendir..Allah yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin yinede sevgiler..

amin...
geeçr merak etme, geçiyor da sen de deneyimlemişsindir.
hayat tek düze gitse daha sıkıcı olur bazen silkinmek için böyle inişlere ihtiyacım da oluyor, her ne kadar o an sıkıntısı yorsa da. psikoloğa gitme şansın varsa durma, rahatlatıcı bir aktivite zira:) ama insan sebepsiz de mutsuz olabiliyor işte.
öpüldün kocuman...

2/2/09

arada böyle dalgalanmalar yaşıyor insan,yalnız kalmaksa daha bi tetikliyor bence,inş. geçmiştir bu ruh halin,seni gerçektende olumlu bir insan olarak düşünmüşümdür ben her daim,nazaramı geldin ne:D

2/2/09

yazmayı unuttum,sondaki duan çok etkiledi beni,kısa belki ama çok içten geldi,amin diyorum canım hepimiz için,inş..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top