7

Filistin icin Yardim

Filistin icin yardim kampanyalarindan ikisini sizlerle paylasmak istiyorum.
Cok kisiye ulasilmasinda katkim olsun en azindan.

Sevgili Cilekli Süt'ü öncelikle tebrik ediyorum bu güzel davranisindan ötürü, kendisi aynen söyle diyor herkese:

"Istenilen yardım kuruluşunun banka şubesine Filistin adına en az 50 ytl bağış yapana doğum haritası (horoskop) analizi ve en az 100 ytl bağış yapana aşk uyumu (sinastri) analizi yapacağım. 09.01.2009 tarihinden itibaren Filistin adına yapılan yardımların dekontlarını ve (analiz için gereken) doğum bilgilerini mailime gönderen herkesin analizini en geç 1 hafta içinde mail adreslerine göndereceğim. " Detaylari okumak icin BUYRUN .

Sonra bir ikinci yardim kampanyasini ise Miray'in blogunda okudum.
Milli Egitim tarafindan düzenlenen bir yardim organizasyonu, detaylar icin BUYRUN .

7 comments

Kelebek'im bu super bir sey :) Artik en kisa zamanda sen ders calismaya basla :)) Kocaman opucukler :))

14/1/09

Çok çok teşekürler. Biz safımızı belli ediyoruz ya, elimizden geldiğince tepkimizi gösteriyoruz ya en azından vicdanımız rahat olacaktır.

"Çalışıp da birşey elde edemeyen, oturarak hiç bir şey elde edemez"

Aynı bunun gibi, yardım etmek için çalışalım. Tepkisiz kalmaktan kat be kat iyidir.

Yazıyı okuyan arkadaşlarım, sadece manevi değil maddi destek de yapalım.

Vaktiniz varsa şu hikayeyi okumanızı tavsiye ediyorum.
Yaptım, Seni Yarattım!

güzel bir etkinlik
tebrikler

15/1/09

Yardımcı düşünceniz için tebrik ederim.Filistin bu zor durumdan kolay kurtulamaz.Destek şart.Öncülüğünüz gerçekten güzel...

15/1/09

Canım yardım kampanyamı duyurduğun için çok teşekkür ediyorum yardıma yardım etmek de güzeldir. Sevgilerimle..

Merhaba sitemi ziyaret ettiğin ve güzel yorumların için teşekkür ederim böylece bende senin blogunu bulmuş oldum. Fazla vaktim yok inceleyemedim pek ama çok güzel bir bloga benziyor.. Sevgiler...

2/2/09

filistin için herkes elinden geleni yapmalı bence,şimdi ateşkes oldu felan diyorlar ama,aç susuz orda insanlar,bizim yavrularımız üşümesinler diye üzerlerine titrerken,orada yavrular bu soğukta evsiz ve biçoğu yetimler,Allah yardımcıları olsun,bizleride vesilecisi kılsın inş. bu noktada,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top